merkin poisto

Koriin ja sisustaan liittyvät asiat. Keskuslukko, sähkölasit, sisustan purku, jne...
Vastaa Viestiin
jönssi
'Kapitän'
'Kapitän'

Viesti Kirjoittaja jönssi »

g astrassa oleva Opelin merkin poisto...onko mahdollista vai onko siinä jotkut kiinnike tapit vai pelkkä liima??? noi tekstit oon poistan ja niishää on toi pelkkä liima mut kuis toi merkki?
Markus_J
'Senator'
'Senator'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Markus_J »

Ei onnisstu, silla sen merkin takana on reika, joten vaihtoehdoksi jaa vain luukun uudelleen kittaus ja maalaus tai sitten hommaat jonkun muun merkin tilalle
www.opel-tuning.org www.wcoastdesign.com

Opel Astra G 1.6 8V -99 (-99-02)
Opel Astra G Coupe Bertonen 1.8 16V -01 (-02-05)
Volvo C70 T5 Cabriolet -01 (nykyinen menopeli) (-05-??)
Vectra A 1.6 -89 (varakulkine ja mahdollinne projekti)
Markus_J
'Senator'
'Senator'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Markus_J »

Ei onnisstu, silla sen merkin takana on reika, joten vaihtoehdoksi jaa vain luukun uudelleen kittaus ja maalaus tai sitten hommaat jonkun muun merkin tilalle
www.opel-tuning.org www.wcoastdesign.com

Opel Astra G 1.6 8V -99 (-99-02)
Opel Astra G Coupe Bertonen 1.8 16V -01 (-02-05)
Volvo C70 T5 Cabriolet -01 (nykyinen menopeli) (-05-??)
Vectra A 1.6 -89 (varakulkine ja mahdollinne projekti)
jönssi
'Kapitän'
'Kapitän'

Viesti Kirjoittaja jönssi »

tällasta mä vähä läksin veikkaamaa...mut tulihan sekii selväks!
vehje
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja vehje »

Joo, mä ehin jo poistaa mun Kadetin kaikki merkit..Keulamerkin takana tosiaan oli pari pientä reikää ja ne ei oo kovin hienon näköset. Aattelin täyttää ne kitillä ja maalata uudestaan ja samalla paikata muutamat merkin lähellä olevat ruostealueet, mutta epäilen saako siitä itse tekemällä kovinkaan hyvälaatuista. Mulla on kyllä eräs kirja, jossa kerrotaan miten kyseinen toimenpide tulisi tehdä, mutta auton alkuperäinen maalipinta on vuosien saatossa jo haalistunut eli ero uuden ja vanhan pinnan välillä voi olla aika selvä. Onko kokemuksia?
vehje
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja vehje »

Viittiskö joku vastaa...Aivan varmasti on kokemuksia.
omega 2.0turbo
'Senator'
'Senator'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja omega 2.0turbo »

joo, sen voi poistaa ja kitata helposti ite, kun vaa tekee tarkkaa työtä hioessa, ettei maali jää "peilaamaan". Hyvään lopputulokseen koko konepelti on maalautettava uudestaan alkuperäisvärillä. Kannattaa samalla vetää koko muu auto hiontavahalla, niin vanhakin maalipinta kiillottuu ja ei pieni väriero ei näy.
Ex-menOpelit... Kadett GSi 16v -91, irmscher senator -91, vectra a 2.0 -95, vectra b v6 -97, Omega caravan 2,2dti -01 ja -91 calibra...
Tällähetkellä tallissa -98 vectra b v6...
Opeliin osien ostaminen on vähän sama, kun laittaisi rahaa pankkiin...
allu
'Kadett'
'Kadett'

Viesti Kirjoittaja allu »

Markus_J kirjoitti:Ei onnisstu, silla sen merkin takana on reika, joten vaihtoehdoksi jaa vain luukun uudelleen kittaus ja maalaus tai sitten hommaat jonkun muun merkin tilalle
Pätee vissiin G astra farkkuunki et takakontin luukun keskellä olevan opel logo-merkin takana on reikä,jos merkin ottaa pois?
Top-i
OCF Member 2016

Viesti Kirjoittaja Top-i »

allu kirjoitti:
Markus_J kirjoitti:Ei onnisstu, silla sen merkin takana on reika, joten vaihtoehdoksi jaa vain luukun uudelleen kittaus ja maalaus tai sitten hommaat jonkun muun merkin tilalle
Pätee vissiin G astra farkkuunki et takakontin luukun keskellä olevan opel logo-merkin takana on reikä,jos merkin ottaa pois?
Kyllä pätee....
Opel Astra
Mini One
Anzah
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja Anzah »

Paras ja kestävin tulos tulee, jos ne reiät hitsaa umpeen. Kitti kun on lähinnä tarkoitettu lommoihin ja hitsausten päälle, ei reikiin...
007 ja Pallosalama -(z)-
liteFun
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja liteFun »

vehje kirjoitti:Aattelin täyttää ne kitillä ja maalata uudestaan ja samalla paikata muutamat merkin lähellä olevat ruostealueet, mutta epäilen saako siitä itse tekemällä kovinkaan hyvälaatuista.
Olikohan tällä foorumilla vai jossain muualla se paras neuvo tyyliin "jos epäilyttää, vie ammattilaiselle".
Joka tapauksessa, jos ne reiät ei isoja ole, niin ei muuta kuin epoksikittiä reikiin varovasti, sitä vissiin saa lähes jokapaikasta sellasena "tuplaruiskuna". Sitten ylimääräset pois pinnasta ja pellin tasalle tasotus, pohjamaalia jonka antaa kuivaa päivän, pintamaalia jonka antaa kuivaa viikon, ja sitten hionta-ainetta tai hiovaa vahaa, pyörittelet ne parin reiän ympärykset tasasävyseks. Maali kannattaa ruutata spraypurkista spraypurkin korkin sisälle mistä puutikulla tai pienellä pensselillä sitten niihin täytettyjen reikien päälle maali.

e: jaa enpä katellu millon viestiketju alotettu ja viestit kirjotettu, joka tapauksessa pientä infoa kuitenkin jolla voi onnistua pienten reikien paikkaus.
Vastaa Viestiin