kuinka paljon ajettuja eco-tekkejä löytyy
Re: kuinka paljon ajettuja eco-tekkejä löytyy
X16XE vm.98 Tigrasta, pakoventtiili vaihdettu 107tkm:n kohdalla, nyt 127tkm ja jostain taas tippasee öljyä. Käy kuitenkin kuin sveitsiläinen kello, onhan kone voideltu sisältä ja päältä... 
Epäonnistumisen vaara on suuri, kun kyvytön neuvoo halutonta tekemään tarpeetonta.
97 vecculi ja 334tKm ja justiin tilasin nokka- ja kampiaksilan tunnistimet englannista hintaan 49 egee toimituskuluineen. suomesta samanlaiset näyttääs olevan 200 - 320 egee
http://stores.ebay.co.uk/VAUXHALL-PARTS-WAREHOUSE
http://stores.ebay.co.uk/VAUXHALL-PARTS-WAREHOUSE
Z22YH Vectra vm. 2004, 323tkm rullattuna. Jakopää kesti 301000 km. Pari kertaa on korkeapainepumppu vaihdettu. Nyt alusta kolajaa etupäästä rankasti...
Skoda Superb 3V5 4x4 DFCA, vm 2017
Astra F Caravan 1997 X18XE 302 000 km
Astra Z18XE 232tkm
IG: opel_Andr34s
Astra F 1.6 x16xel 250tonnia ja öljyä meni joku 1,5-2,0L/100km eli lyhyellä matikalla 200L/10 000km 
Hevov vittua 24/7
Amatöörit tasentaa.
Amatöörit tasentaa.
Kyseessä on siis ympäristö katastrofiJäksteri kirjoitti:Astra F 1.6 x16xel 250tonnia ja öljyä meni joku 1,5-2,0L/100km eli lyhyellä matikalla 200L/10 000km
mulla tuppas öljyy kuluun kans mukavasti, "iltasin laitoin vadin auton alle ja aamusti sai kaataa öljyt takas koneeseen" mutta joo, loppu kunnes jakopään yhteydessä vaihettiin alapään stefa..
Naapurista löytyy 2001 ikäinen 1.6 b-vectra, ja mittarissa tällähetkellä 406000 km, kerran on kuulemma venttiilivarren kumit vaihdettu, ja tietysti sitten niitä kuluvia osia muuten autoon.
Joskus tylsyydessäni paintilla taiteilinmunakukkaro kirjoitti:Menee offtopicin puolelle, mutta ootkos itte taiteillu ton avatarin?Mike_E kirjoitti:Vectra B:stä löytyy 1.8 ecotec. Ostin reilu 3 v sitten, sillon 122 tkm ja nyt 231 tkm. Eipä juuri muistu mieleen mitään vakavaa siitä koneesta, kulutusosia, öljyjä, 1 kpl ven.kop.tiiv. Ja nyt vasta ensimmäistä kertaa mun omistusajan aikana sytyttäny keltasen valon! Lambda vaan kuumeni ja kaikki toimii vielä hyvin. Faijalla +300 tkm ajettu 1.6 ecotec joka elossaoloa ihmettelen suuresti. Molemmat koneet 16venasia
Vectra B x18xe -96
- TiikeriMuffini
- 'Kadett'

A Vectra -95 X20XEV mittarissa nyt 110tkm ja rapiat. Edellinen omistaja vaihdattanut mittarin 200tkm kieppeillä. Auton kanssa yhteistä taivalta nyt 5:s vuosi menossa. Vekkulin tultua minulle on vaihdettu jakohihna&vesipumppu, nokkaakselintunnistin 2 kertaa, bensarele 2 kertaa, bensapumppu ja koko sytytyspuoli. Vaihtoja ennen ollut oireiluna sammuminen...vauhdissakin. Bensapumpun vaihdon jälkeen ajeltiin lähes vuosi oireitta ja taas sammuilee
Pakosarjantiiviste vuotaa...vaihtoon menossa... Ei,vielä en luovuta 
Harkitsen tässä Ecotec-moottorisen omegan ostoa jossa on 366tkm mittarissa. Edellinen omistaja sanoi että ei ihan sikana vie öljyä, tiedä sitten mitä tarkoittaa
Mutta jos tarvitsee tehdä kansiremonttia, niin mitä se maksaa osiltaan noin suunnilleen (työn teen itse)? Jos tyhjäkäynnin jälkeen pölläyttää öljysavua, niin onko se merkki liian isosta öljynkulutuksesta(esim. 1l/2000tkm)?
Tuollasia kysymyksiä tuli mieleen, kun tähän asti olen ajanut c20ne-moottorilla jolla tuollasia ei tarvitse miettiä
Tuollasia kysymyksiä tuli mieleen, kun tähän asti olen ajanut c20ne-moottorilla jolla tuollasia ei tarvitse miettiä
Tänään tuli nähtyä pitkästä aikaa edellistä luottopeliä, '97 X16XEL Vectraa, möin 2 vuotta sitten nuorisolle korttelinkiertoon, mittarissa tuolloin 433tkm. Nyt ajettu n. 470tkm, ja edelleen liikkuu. Kansiremppa tehty kerran n.370tkm kohdilla, eikä vienyt minun omistussuhteen aikana öljyä, mitä nyt nokat ja nostajat hieman naputteli kuumalla koneella.
357tkm tuli juur täyteen astra -95 1.6i 16v ecotycci
"Syvä iskumme on, viha voittamaton, meill’ armoa ei, kotimaata. Koko onnemme kalpamme kärjessä on, ei rintamme heltyä saata. Sotahuutomme hurmaten maallemme soi,
mi katkovi kahleitansa. Ei ennen uhmamme uupua voi, kuin vapaa on Suomen kansa."
mi katkovi kahleitansa. Ei ennen uhmamme uupua voi, kuin vapaa on Suomen kansa."
Paria sataa kilometriä vaille 300tkm ja koneena Z16XE Astra 2001. Koko ikänsä on auto mennyt 30tkm huoltoväleillä ja itse ajanut kikottimella viimeiset 100tkm. Hyvin käy ja kukkuu, eikä syö öljyä.

Kannattaisko tuollasta 1.6 zafiraa vm -00 ostaa 300tkm ajettuna?Onko EGR vikaa ja öljynsyöntiä?Tuleeko egr vika kuntoon uudella osalla vai jääkö vaivaamaan?
C1. Vectra 1.8 GTS
Astra G 1.6 8V
Myyn:2.0 dth moottori osina,myös apulaitteet.
Astra G 1.6 8V
Myyn:2.0 dth moottori osina,myös apulaitteet.