Tyhmiä kysymyksiä (Ei Opeleista).

Tänne kaikki vitsit, hauskat jutut, netistä löydetyt hauskat linkit, autoihin liittymättömät gallupit ja muu vastaava.
Rizla^^
'Diplomat'
'Diplomat'

Re: Tyhmiä kysymyksiä (Ei Opeleista).

Viesti Kirjoittaja Rizla^^ »

Juho M-P kirjoitti:
TJT kirjoitti:
Juutas kirjoitti:Kiinnipäin. (TJT ei kannata vastata jos ei neuvo vaan vittuilee.)
No mitäs vittuilua tuossa nyt sitten muka oli?
Jos ruuvia kiertämällä tyhjäkänyti pienenee tai moottori sammuu, niin sitten toinen suunta on oikea.

Kuten tässä jo huomattu, voi oikea suunta olla kaasarista riippuen joko kiinni, tai aukipäin.
No näihän se on. Ihan hyvä neuvo tuo sun oli.
Nojoo. Toimi hyvin kun oli kuulemma tankattu venäjän puolella venäjän bensaa ja säädetty sille. Nyt tankannu tota ysikasia ja tyhjäkäynti on kadonnu kokonaan :hammer: onko tolla bensalla tohon osuutta mukamaste?
Timonen
OCF Yhteyshenkilö
OCF Yhteyshenkilö

Viesti Kirjoittaja Timonen »

Rizla^^ kirjoitti:
Juho M-P kirjoitti:
TJT kirjoitti:
Juutas kirjoitti:Kiinnipäin. (TJT ei kannata vastata jos ei neuvo vaan vittuilee.)
No mitäs vittuilua tuossa nyt sitten muka oli?
Jos ruuvia kiertämällä tyhjäkänyti pienenee tai moottori sammuu, niin sitten toinen suunta on oikea.

Kuten tässä jo huomattu, voi oikea suunta olla kaasarista riippuen joko kiinni, tai aukipäin.
No näihän se on. Ihan hyvä neuvo tuo sun oli.
Nojoo. Toimi hyvin kun oli kuulemma tankattu venäjän puolella venäjän bensaa ja säädetty sille. Nyt tankannu tota ysikasia ja tyhjäkäynti on kadonnu kokonaan :hammer: onko tolla bensalla tohon osuutta mukamaste?
Moniko oktaanista se Venäjän bensa on ollut? 90-92?
Vectra B X25XE Sport -98, Vectra A C25XE CDX -94 ja Ascona C C20NE Irmscher Sprint -87 (projekti)

Vuokraan V6-jakohihnanvaihtotyökalusarjaa
Rizla^^
'Diplomat'
'Diplomat'

Ysikakkosta..
Timonen
OCF Yhteyshenkilö
OCF Yhteyshenkilö

Viesti Kirjoittaja Timonen »

Rizla^^ kirjoitti:Ysikakkosta..
Eli silloin siinä taitaa joutua säätämään ennakkoa. Viisaammat kertokoon, että mihin suuntaan ja paljonko.
Vectra B X25XE Sport -98, Vectra A C25XE CDX -94 ja Ascona C C20NE Irmscher Sprint -87 (projekti)

Vuokraan V6-jakohihnanvaihtotyökalusarjaa
TJT
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja TJT »

Sitä ei varmaan kukaan osaa netin yli sanoa paljonko ennakkoa pitää säätää. Kannattaa strobolla hoitaa se puoli.
Oktaaniluvun kasvaessa ennakkoa aikaistetaan(tai siis voidaan aikaistaa, jotta saadaan maksimihyöty irti).
"ON ERI ASIA TARVITA NIITÄ SAATANAN VALOJA, KUIN TAAS SE, ETTÄ OMAT VALOT AUTTAISI ASIAAN NIINKUIN NIITTEN KUULUISI! -Jiri
OCF2945
OCF Member 2017

Viesti Kirjoittaja OCF2945 »

miksi oon jatkuvasti kipeä kun oon alannut urheilemaan enemmän, vähentänyt tupakointia niin että poltan 1-4 päivässä, en juo alkoholia, kahviakin hyvin vähän?

jotenki ei nyt mee mun päähäni... vai vetääkö kroppa erroria kun muuttaa liika paljon asioita kerralla O_O

niin ja alannu närästämään sen jälkeen ku oon vähentäny kahvin juontia ynm....

ristus :roll:
Kadett C C16SE, Omega A C20LET,Kadett B C20XE, Omega C30SE, Omega B 99 Y22XE talviliukuri
Rizla^^
'Diplomat'
'Diplomat'

Mua närästää kans ko juon vähemmän kahvia ko ennen.. Välillä siis..

Luulen että keho vetää vähä aikaa tuota erroria ennenku tottuu
janne___
OCF Member 2017

Viesti Kirjoittaja janne___ »

Kokemuksia tommosista parin kympin kaasukolveista? Vekoylla ois 24,90€ tommone 20ml söiliöllä oleva mitä suunnittelin vähä itelle joululahjaks :D Ruvennu vituttaan ku pitää kikkailla noitta jatkojohtojen kans jos autolla johki kolvia tarttee..
Omega A Caravan 3.0 24V -93
Ex.Omega B 2.0 16V -97 Vectra A 1.8 8v -94 Vectra B Caravan 1.6 -99 Omega B Caravan 2.5v6 -95 Omega B Caravan 2.0 16v -96
maksda
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja maksda »

OCF2945 kirjoitti:miksi oon jatkuvasti kipeä kun oon alannut urheilemaan enemmän, vähentänyt tupakointia niin että poltan 1-4 päivässä, en juo alkoholia, kahviakin hyvin vähän?

jotenki ei nyt mee mun päähäni... vai vetääkö kroppa erroria kun muuttaa liika paljon asioita kerralla O_O

niin ja alannu närästämään sen jälkeen ku oon vähentäny kahvin juontia ynm....

ristus :roll:

Vetää erroria ja limakalvot herkällä kun vähennät/lopetat tupakoinnin niin tuntuu että ois flunssanen.. Kyllä se säännöllisellä liikunnalla ja ruokavaliolla tasottuu. Tai niin ainakin mulla.
jrauhala
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja jrauhala »

janne___ kirjoitti:Kokemuksia tommosista parin kympin kaasukolveista? Vekoylla ois 24,90€ tommone 20ml söiliöllä oleva mitä suunnittelin vähä itelle joululahjaks :D Ruvennu vituttaan ku pitää kikkailla noitta jatkojohtojen kans jos autolla johki kolvia tarttee..
Itsellä bilteman kaasukolvi, jonka sain lahjaksi joitain vuosia taaksepäin. Kyllä sillä kaikki on kolvailtu mitä on tarvinnut, mutta tuntuu, että kaiken aikaa saa olla täyttämässä säiliötä.
entiset -(z)- Signum, Vectra C2, Vectra B2, Astra F, Omega A2, Vectra C1, Omega A1
Volvo V70 D5
janne___
OCF Member 2017

Viesti Kirjoittaja janne___ »

jrauhala kirjoitti:
janne___ kirjoitti:Kokemuksia tommosista parin kympin kaasukolveista? Vekoylla ois 24,90€ tommone 20ml söiliöllä oleva mitä suunnittelin vähä itelle joululahjaks :D Ruvennu vituttaan ku pitää kikkailla noitta jatkojohtojen kans jos autolla johki kolvia tarttee..
Itsellä bilteman kaasukolvi, jonka sain lahjaksi joitain vuosia taaksepäin. Kyllä sillä kaikki on kolvailtu mitä on tarvinnut, mutta tuntuu, että kaiken aikaa saa olla täyttämässä säiliötä.
Juu kyllähä ne kaasua vie.. Lähinnä just autokäyttöön aattelin, sisällä kotona si mennään sähkökolvilla.
Omega A Caravan 3.0 24V -93
Ex.Omega B 2.0 16V -97 Vectra A 1.8 8v -94 Vectra B Caravan 1.6 -99 Omega B Caravan 2.5v6 -95 Omega B Caravan 2.0 16v -96
jarkkis
OCF Member 2021

Viesti Kirjoittaja jarkkis »

Mikä olis esim. auton sähköjohto hommien tekoon paras kolvi, nyt mulla joku tavallinen 40w kolvi ja välillä meinaa hermot mennä ku tuntuu ettei lämpiä ja jotenki kömpelö suht ahtais paikois ja pienemmille johdoille. Olis mukavee ku olis pienee kärki ja tehoa enempi et tina sulas nopeemmin. Tää nykynen on joku halpa minkä keskiseltä nappasin mukaan joku 5vuotta sitten.
Rizla^^
'Diplomat'
'Diplomat'

Mulla on bilteman kolvi toimii hyvin. Ohut kärki ja hyvin onnistuu..

Jos tuntuu ettei lämpene nii hiomapaperilla koita pyyhkiä paskat jne pois nii auttaa monesti..

Jos nopeesti pitää lämmetä nii pikakolvi mutta ne on muuten kyllä paskoja ja lämpenee monesti liian kuumiks ainaki nuo pari mitä mulla on joskus ollu.
maksda
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja maksda »

Kannattaako nuita auton johtoja ees tinata?.
kadett90
OCF Member 2024
OCF Member 2024

Viesti Kirjoittaja kadett90 »

maksda kirjoitti:Kannattaako nuita auton johtoja ees tinata?.
Miksei kannattais?
Vastaa Viestiin