Mikäs sen säiliön hinta on? (Järkevä systeemi...) Anturihan tässäkin kiukuttelee, kohoa räpläämällä ilmoitus katosi.
Edit: Katosi vain hetkeksi ja palasi sitten takaisin.
Omega MV6, Coolant level low ?
Säiliö + anturihässäkkä on muuten kohtuullisesti hinnoiteltu. Karvan alle 50e on ovh. Eikä saa anturia pelkästään ostettua, eikä kai sitten vaihdettuakaan. Sovin autoliikkeen - josta Ompun ostin - kanssa, että he maksavat osan hinnan ja minä asennan sen itse. Ens viikolla pitäisi olla haettavissa säiliö.
Katselin alustavasti, että vaihtaminen olisi aika simppeli homma? Yhdellä klipsulla kiinni + sitten kolme letkua tulee paisariin ja anturin johto. Onko jotain merkittävää mitä kannattaa muistaa / tietää kun hommaan alkaa? Ja onko siellä alapuolella jotain kiinnikesysteemiä?
Katselin alustavasti, että vaihtaminen olisi aika simppeli homma? Yhdellä klipsulla kiinni + sitten kolme letkua tulee paisariin ja anturin johto. Onko jotain merkittävää mitä kannattaa muistaa / tietää kun hommaan alkaa? Ja onko siellä alapuolella jotain kiinnikesysteemiä?
Säiliön alapuolella on vaan kolot, mihin tulee korissa oleva kiinnike. Mutta ei siitä säiliöstä tarvitse irrottaa kuin se metalliklipsu.
Anturin saa purettua ja sen sisällä on kytkin. Muistikuva on huono, mutta olikohan siinä reed-rele.
Ehkä samanlaisen vois löytää jostain sähköliikkeestä, jolla on automaatiokomponentteja.
Anturin saa purettua ja sen sisällä on kytkin. Muistikuva on huono, mutta olikohan siinä reed-rele.
Ehkä samanlaisen vois löytää jostain sähköliikkeestä, jolla on automaatiokomponentteja.
OK. Kiitos tiedosta, viikon päästä lauantaina jos ehtisi tuon vaihtaa. Jätän kyllä vanhan talteen, jos joskus tarttee jotain patentteja tehdä... Nyt kun ei tarvitse itse maksaa osista niin uuttahan tuohon kannattaa laittaa.
Edit: Säiliö antureineen vaihdettu ja testattu tyhjällä säiliöllä että Check Coolantin antoi. Täytön jälkeen ilmoitus katosi, eli anturihan siellä kiukutteli. Suhteellisen helppo homma oli kyllä.
Edit: Säiliö antureineen vaihdettu ja testattu tyhjällä säiliöllä että Check Coolantin antoi. Täytön jälkeen ilmoitus katosi, eli anturihan siellä kiukutteli. Suhteellisen helppo homma oli kyllä.