räikkönen on aina rehellinen ja sanoo suoraan asiat
- Motocoyote
- 'Diplomat'

Yleisradion eläkkeellä oleva Lontoon-kirjeenvaihtaja Erkki Toivanen pitää Räikkösen kakkakommenttia "aivan käsittämättömänä".

- Tuollaista ei mennä sanomaan. Se on hyvin typerää ja tyhmää. Jos hän halusi ilmaista suuttumuksensa Schumacherista, olisi sen voinut tehdä hienotunteisemminkin, Toivanen toteaa.
Että mitenkä?

- Tuollaista ei mennä sanomaan. Se on hyvin typerää ja tyhmää. Jos hän halusi ilmaista suuttumuksensa Schumacherista, olisi sen voinut tehdä hienotunteisemminkin, Toivanen toteaa.
Että mitenkä?
Kulkee: Seat Leon 1.8t, Yamaha FZR 1000, Honda CRF 250 R, Honda CRF 250 X
nää on just näitä **tanaan hienohelmoja, mitkä kirjottaa vitunkin F:llä..Skeidett kirjoitti:Yleisradion eläkkeellä oleva Lontoon-kirjeenvaihtaja Erkki Toivanen pitää Räikkösen kakkakommenttia "aivan käsittämättömänä".
Että mitenkä?![]()
![]()
"Oli pimeä, pyysit savuketta - sanoit kai olevasi valokuvamalli. En muista nimeä, en muista osoitetta - sä olit minulle aivan liian kallis" - Gösta
- Wannabecalibra
- Minut on bannattu!
RetardSkeidett kirjoitti:Yleisradion eläkkeellä oleva Lontoon-kirjeenvaihtaja Erkki Toivanen pitää Räikkösen kakkakommenttia "aivan käsittämättömänä".
Allekirjoittaneella rupeaa ikä painamaan... Näkökin rupeaa heikkenemään, kun ei meinaa enään selvää päivääkään nähdä.
-
Miro.Simounen
- OCF Member 2017
Kimi sanoi: "No, I was having a shit." eli "en, olin paskalla" kun häneltä kysyttiin oliko hän katsomassa kun Pele antoi Schumille palkinnon ennen kisaa.Antsu70 kirjoitti:Mulla ei enää toiminu tuo linkki,tuli vaan ilmo että on poistettu tekijänoikeuksien takia.Multa jäi tämä homma väliin kun formulainnostus alkaa olla aika 0,mitä se Kimi sanoi?
linkkiä en osaa pistää mut juutuubiin hakusanaksi kimi raikkonen sao paolo niin toimii...Antsu70 kirjoitti:Mulla ei enää toiminu tuo linkki,tuli vaan ilmo että on poistettu tekijänoikeuksien takia.Multa jäi tämä homma väliin kun formulainnostus alkaa olla aika 0,mitä se Kimi sanoi?
omega 2.6 V6 car.elegance 2002
katos katos, Kimi oppinu uuden lauseen "olin paskalla" ennenhän se oli aina että raavitaan niskaa, ohtaa laitetaan lippis paremmin ja sitten sen kauhen hymyn ja narinan säestämänä, "katotaa nyt seuraavassa kisassa". Ja millon muka naiset on paskalla ruvennu käymään, onko jollakin esittää jotakin faktaa tuohon, eikös naiset vaan käy ehostamassa ihteään vessassa