Mun vanha lohko porattiin ylikokoon ja tuli tyystin uudet männät.
Tuossa jo eilen yritinkin muistella että pitikö sinne lisäillä öljyä,mutta en kyllä muista ja nythän calibra on ollut seisonnassa syksystä lähtien.
Enkä edes muista sitä paljonko kerkesin ajaa rempan jälkeen.
20XE koneremppa-->öljyn syönti
No mutta kun käsikirjassa sanotaan öljynkulutus kyseiseksi niin ei kai siitä tartte huolestua. Mittarissa on 167tkm., joista ite olen ajanut 54 tkm. eikähän tuossa vielä ole palanut mitn. No mutta ajeluja itse kullekkin....Undertaker kirjoitti:Etkös sie Tunari tehny kans lohkon vaihdon? Oliko öljynsyöntiä havaittavissa ekoilla tuhansilla kilsoilla? Kaveri sano että se voi syödä sitä öljyä kymmenentuhattaki ekaa kilsaa ennenkuin asettuu.Tunari-82 kirjoitti:Sulla on todennäköisesti ohjurinkumit irti(tyyppivika),aikansa kun ajelet öljyä syöden niin palaa pakoventtiili.-yugga- kirjoitti:Niin eipä nuo ole moittinut päästöjä täälläkään katastuksessa. Eikä ole sinistä savuakaan havaittavissa...Undertaker kirjoitti:Omalta kohdaltani voin sanoa että päästöt olivat ihan helvetin hyvät kun käytin sitä viikko sitten katastuksessa. Kehu oikein äijä.Brutal kirjoitti:Tuollanen kulutus rupee haittaamaan katalysaattoriakin? Voi olla, että päästöt yllättävät katsastuksessa?
Ohjekirjoissahan nuo "normaalit" öljynkulutukset on välillä aika tolkuttoman korkeita ja lähinnä sen takia ettei puolia moottoreista tarttisi takuuseen korjata 
Kunnossa oleva moottori ei kyllä mitään puolta litraakaan tuhatta kilsaa kohden imuroi,tai sitten nykyään tulee väljempiä moottoreita tehtailta...
Oma 245tkm rullattu kiulu ei vaihtovälillä öljynlisäystä ainakaan tarvitse...
Kunnossa oleva moottori ei kyllä mitään puolta litraakaan tuhatta kilsaa kohden imuroi,tai sitten nykyään tulee väljempiä moottoreita tehtailta...
- Undertaker
- 'Diplomat'

Joo samaa mieltä. Sanotaan että jos litra menee 10 000 kilsalla niin se on vielä sallituissa rajoissa.TJT kirjoitti:Ohjekirjoissahan nuo "normaalit" öljynkulutukset on välillä aika tolkuttoman korkeita ja lähinnä sen takia ettei puolia moottoreista tarttisi takuuseen korjata
Mutta tässä nyt on itselläni kyse vähän eri asiasta kuin normaalista sisäänajetusta koneesta. Sisäänajossa minun kuulemien mukaan kuluukin tuota öljyä ennenkuin "palikat loksahtavat kohdalleen".