Jos autolla on ajettu toista miljoonaa, niin meinaatko että on vastuussa? Vai olisko sun ehkä pitänyt osata päätellä että ei voi olla kovin pitkäikäinen...Juho M-P kirjoitti:Jos moottori tai vaihteisto hajoaa totaalisesti, silloin liike on vastuussa. Mutta tuo puola on vähän sama juttu, jos tulppa hajoais.
Omega hajosi liike ei ota mitää kantaa??!!
650€ pelkkä puolan vaihto? (sis.puola)
voi äitin munat....
puola lähtee joka tapauksessa alle 200 €uron -> työlle jäisi 450€...
Nyt jos meisseli kestää yhtään lapasessa, niin tuon vaihtaa itsekin (käsikopelolla ärräpäät lennellen tallin perukoilla) 2-3 tuntiin että napsahtaa.
*ja tiedän kyllä, että ei ole omegassa V6:ssa maailman mukavimmassa paikassa puola, mutta kohtuus kaikessa*
voi äitin munat....
puola lähtee joka tapauksessa alle 200 €uron -> työlle jäisi 450€...
Nyt jos meisseli kestää yhtään lapasessa, niin tuon vaihtaa itsekin (käsikopelolla ärräpäät lennellen tallin perukoilla) 2-3 tuntiin että napsahtaa.
*ja tiedän kyllä, että ei ole omegassa V6:ssa maailman mukavimmassa paikassa puola, mutta kohtuus kaikessa*
"Oli pimeä, pyysit savuketta - sanoit kai olevasi valokuvamalli. En muista nimeä, en muista osoitetta - sä olit minulle aivan liian kallis" - Gösta
pooppeli liike sanoi puolalle hintaa 283e
uudet samalla uudet tulpanjohdot 132e (kuulemma vaihdettava tai puola hajoaa uudestaa) No johdot ostin jo itse eri kaupasta sain ne 42e hintaa.
tulpat 30e
työtä n.4t
siis tuo liikkeen arvio.
voihan tuon istsekin tehdä kun vain olisi joku paikka.. muu kuin pihalla -17 pakkasessa.,.,.,
uudet samalla uudet tulpanjohdot 132e (kuulemma vaihdettava tai puola hajoaa uudestaa) No johdot ostin jo itse eri kaupasta sain ne 42e hintaa.
tulpat 30e
työtä n.4t
siis tuo liikkeen arvio.
voihan tuon istsekin tehdä kun vain olisi joku paikka.. muu kuin pihalla -17 pakkasessa.,.,.,
Opel-> Oikea Peli Euroopan Liikenteeseen!! 
- motorsport
- 'Diplomat'

http://cgi.ebay.de/Zuendspule-OPEL-CALI ... dZViewItem
137 eur iiiiibeissä uutena
283 euroa taitaa olla enemmän kuin Boschin ovh-hinta.. eli aika heikoilla aleprosenteilla ooppeli myy ulos
137 eur iiiiibeissä uutena
283 euroa taitaa olla enemmän kuin Boschin ovh-hinta.. eli aika heikoilla aleprosenteilla ooppeli myy ulos
juup, hintaahan noilla kutosen rempoilla aina on, se on kiistatonta.sloxa kirjoitti:pooppeli liike sanoi puolalle hintaa 283e
tulpat 30e
työtä n.4t
siis tuo liikkeen arvio.
*täällä maksoi 2v takaperin puola 170€ opelixilla..*
Pakko kysyä, mitkä tulpanjohdot sait noin halvalla?
*vrt: Boschilaiset on about 100-120€ nippu ja orig. Berut taitaa pyöriä edelleen n.250-300€:n seutuvilla*
Ihan yleisenä vinkkinä -> ei kannata pidemmän päälle ottaa syttypuolelle mitä sattuu minimani / tokmanni tavaraa -> on kohtuu ronkeleita toimimaan kunnolla noilla halpiskamoilla...
Ja katsele samalla tarkasti, että kylpevätkö tulpat öljyssä = venakoppa/kopat vuotaa -> = turha vaihdella uusia syttykamoja, jollei uusi myös koppia + tiivisteitä. (ihanan halpaa)
"Oli pimeä, pyysit savuketta - sanoit kai olevasi valokuvamalli. En muista nimeä, en muista osoitetta - sä olit minulle aivan liian kallis" - Gösta
Nohnoh,isojen poikien filmeissäkin on kuulemma kohtauksia joissa on kumia päällä ja naaras liittimet molemmissa päissä...TJT kirjoitti:Kumia päällä ja liittimet päissä vai
Mutta palatakseni asiaan... Itse en kyllä ymmärrä mikä tulpanjohdoissa maksaa satoja euroja,käytetäänkö niissä timantteja vastuksena vai?
Beeascona kirjoitti:Nohnoh,isojen poikien filmeissäkin on kuulemma kohtauksia joissa on kumia päällä ja naaras liittimet molemmissa päissä...TJT kirjoitti:Kumia päällä ja liittimet päissä vai![]()
![]()
Mutta palatakseni asiaan... Itse en kyllä ymmärrä mikä tulpanjohdoissa maksaa satoja euroja,käytetäänkö niissä timantteja vastuksena vai?
Ookko huomannu että euroihin siirryttäessä kaikki on alkanu maksaa maltaita.
Yleensähän nuo tulpanjohdot ovat hiilellä imeytettyä lankaa, päällä silikonikumikerros ja päissä kullatut liittimet
-
rautasydän
- 'Admiral'

ei sekoteta 4syl. osia tähänrautasydän kirjoitti:Ite ostin 16 venaseen Omppuuni motonetin tulpanjohtosarjan ja hintaa oli n. 35-40 euroa. Ainakin tähän saakka toiminu ongelmitta neljä kuukautta ja 7000 km. Puolankin sieltä lienee löytää kohtuuhintaan.
Ei muuten Motonet tarjoa V6:siin puolia... (pitäiskö sanoa onneksi