Eberin nollauksesta...
Mulla olisi nurkissa tuollainen 4Kw Eberin Hydronicin lämmitin, siis pelkkä lämmitin jossa sisäänrakennettu PA-pumppu(?). Ei tietoa toimiiko laite vai ei. Helppoa olisi jos se olisi autossa kiinni niin toiminnan voisi tarkistaa Techillä. Jos joku olisi moista vailla niin voisin myydä pois. Ilmaiseksi en anna, sillä tuo kapistus ei kuitenkaan ole älyttömän vanha.
Olemme uusi yritys, joka toimittaa sekä Ebersbächer- että Webasto –lämmittimet suoraan Saksasta ilman useita välikäsiä ehdottoman halpaan hintaan – hintamme ovat jopa satoja euroja halvemmat kuin vastaavat Suomen hinnat.. Vaikka yrityksemme on uusi, on meillä myös aikaisempaa kokemusta lämmittimistä. Itse yrityksellä ei ole omia toimitiloja tai kiinteitä työaikoja mutta pyrimme panostamaan asiakaspalveluun – goodwill on kaiken toimintamme perusta.
Ebersbächer –hinnastomme:
Ebersbächer Hydronic D/B 4WSC
Yleisasennussarja
Minikellokytkimellä 740,00
Easystart T kellokytkimellä 750,00
TP5 kauko-ohjaimella 1010,00
Easystart R+ -kauko-ohjaimella 1025,00
Ebersbächer Hydronic D/B 5WSC
Yleisasennussarja
Minikellokytkimellä 935,00
Easystart T kellokytkimellä 945,00
TP5 kauko-ohjaimella 1210,00
Easystart R+ kauko-ohjaimella 1225,00
Jos kiinnostuit, ota yhteyttä sähköpostitse eeperi1 @ hotmail.com tai suoraan soittamalla numeroon 050-4905490. Meille voi soittaa myös iltaisin ja sunnuntaisin.
PS. Jos ilmoitus ei ole yrityksille ilmainen, voi sen poistaa. Toivomme kuitenkin että kertoisitte meille mahdolliset hintatiedot niin mietitään. Suuriin investointeihin emme kuitenkaan lähde halpojen hintojen turvaamiseksi.
Ystävällisin terveisin,
T:mi Eeperi: tällänen löyty,jos joitain kiinnostaa. Ei pahan hintaisia.
Olemme uusi yritys, joka toimittaa sekä Ebersbächer- että Webasto –lämmittimet suoraan Saksasta ilman useita välikäsiä ehdottoman halpaan hintaan – hintamme ovat jopa satoja euroja halvemmat kuin vastaavat Suomen hinnat.. Vaikka yrityksemme on uusi, on meillä myös aikaisempaa kokemusta lämmittimistä. Itse yrityksellä ei ole omia toimitiloja tai kiinteitä työaikoja mutta pyrimme panostamaan asiakaspalveluun – goodwill on kaiken toimintamme perusta.
Ebersbächer –hinnastomme:
Ebersbächer Hydronic D/B 4WSC
Yleisasennussarja
Minikellokytkimellä 740,00
Easystart T kellokytkimellä 750,00
TP5 kauko-ohjaimella 1010,00
Easystart R+ -kauko-ohjaimella 1025,00
Ebersbächer Hydronic D/B 5WSC
Yleisasennussarja
Minikellokytkimellä 935,00
Easystart T kellokytkimellä 945,00
TP5 kauko-ohjaimella 1210,00
Easystart R+ kauko-ohjaimella 1225,00
Jos kiinnostuit, ota yhteyttä sähköpostitse eeperi1 @ hotmail.com tai suoraan soittamalla numeroon 050-4905490. Meille voi soittaa myös iltaisin ja sunnuntaisin.
PS. Jos ilmoitus ei ole yrityksille ilmainen, voi sen poistaa. Toivomme kuitenkin että kertoisitte meille mahdolliset hintatiedot niin mietitään. Suuriin investointeihin emme kuitenkaan lähde halpojen hintojen turvaamiseksi.
Ystävällisin terveisin,
T:mi Eeperi: tällänen löyty,jos joitain kiinnostaa. Ei pahan hintaisia.
rgs1 kirjoitti: Siis tuo on semmoinen "päältä pyöreä" malli?
Tuollainen se on -> http://www.aes2.co.uk/images/eberspacher/hydronic2.jpg
Kuten sanottua, toinen laakeri oli palo-ilmanpuhaltimen sähkömoottorista sökönä. Onnistuin löytämään vastaavanlaisen laakerin ja nyt sähkömoottori ottaa jälleen iloisesti kierroksia! Eber olisi muuten kasausta ja asennusta vaille, mutta huomenna täytyy käydä hakemassa uusi tiiviste siihen. Saa nähdä alkaako pelittämään...
Kustannukset tähän mennessä 13€, liikkeen arvion 240€+työt sijaan!!
Kuten sanottua, toinen laakeri oli palo-ilmanpuhaltimen sähkömoottorista sökönä. Onnistuin löytämään vastaavanlaisen laakerin ja nyt sähkömoottori ottaa jälleen iloisesti kierroksia! Eber olisi muuten kasausta ja asennusta vaille, mutta huomenna täytyy käydä hakemassa uusi tiiviste siihen. Saa nähdä alkaako pelittämään...
Kustannukset tähän mennessä 13€, liikkeen arvion 240€+työt sijaan!!
Opel Frontera 2,2Dti aut. -00
Opel Monza 3,0E -81
Opel Monza 3,0E -81
Se toimii sittenkin!!
Suihkumoottori avustaa jälleen astran kulkua!
Eberi alkoi siis jälleen pöhisemään, joten remonttia voisi pitää onnistuneena. Polttoaine-pumppu tosin tuntuu ottaneen nokkiinsa muutaman viikon kuivasta kaudesta, eikä lähde joka kerta pumppaamaan. Pikku kopauksen jälkeen alkoi kyllä sykkimään ja eberi pysyi käynnissä niin kauan, että kone lämpesi ~80 asteeseen. Pitänee tarkkailla tuota pa-pumppua...
Toivotaan, että puhallin toimisi ainakin tämän talven
Toivotaan parasta ja...
Hauskaa talven odotusta opelisteille
Eberi alkoi siis jälleen pöhisemään, joten remonttia voisi pitää onnistuneena. Polttoaine-pumppu tosin tuntuu ottaneen nokkiinsa muutaman viikon kuivasta kaudesta, eikä lähde joka kerta pumppaamaan. Pikku kopauksen jälkeen alkoi kyllä sykkimään ja eberi pysyi käynnissä niin kauan, että kone lämpesi ~80 asteeseen. Pitänee tarkkailla tuota pa-pumppua...
Toivotaan, että puhallin toimisi ainakin tämän talven
Hauskaa talven odotusta opelisteille
Opel Monza 3,0E -81
Opel Monza 3,0E -81
Rivien välistä luin, ettet sinäkään mitään nollauksia joutunut teettämään ja silti toimii?
Samoin minulla vaikka oli varmaan tullut riittävän monta käynnistysyritystä viallisena.
Uudella puhaltimella lähti heti toimimaan.
Olen pidemmän aikaa ihmetellyt väitteitä nollaustarpeesta vikatilanteen jälkeen. Luulenpa ettei koske lainkaan näitä Opelissa vakiona olevia D3W malleja. Tai sitten ne viat on muistissa siellä kellossa ja tässä kun ei ole kelloa ollenkaan.
TIETÄÄKÖ joku, miten asia on?
Samoin minulla vaikka oli varmaan tullut riittävän monta käynnistysyritystä viallisena.
Olen pidemmän aikaa ihmetellyt väitteitä nollaustarpeesta vikatilanteen jälkeen. Luulenpa ettei koske lainkaan näitä Opelissa vakiona olevia D3W malleja. Tai sitten ne viat on muistissa siellä kellossa ja tässä kun ei ole kelloa ollenkaan.
Ei tuo tosiaan mitään nollausta vaatinut. Lähti heti toimimaan kun puhaltimen sai pyrimään js kytki vain paikalleen. Minullakaan eber ei antanut mitään vikakoodeja aluksi kun siihen kytkettiin juuri se kellolaite. Vasta parin käynnistys yrityksen jälkeen eber antoi sen vikakoodin paloilmanpuhaltimesta. Eli tuntuisi, ettei itse tuon lämmittimen muistiin itsessään jää mitään muistiin!
Se PA-pumppukin on alkanut nyt toimimaan ja lämmintä alkoi tulemaan huomattavasti nopeammin kabiiniin!
Se PA-pumppukin on alkanut nyt toimimaan ja lämmintä alkoi tulemaan huomattavasti nopeammin kabiiniin!
Opel Monza 3,0E -81
Opel Monza 3,0E -81
Eikö se vikakoodi nimenomaan tule sinne opelin omaan ohjausjärjestelmään eikä eberin boksiin,näin minä olen sen asian ymmärtänyt(kaikki hyvä ja toimiva mikä opeliin laitetaan kiinni muuttuu huonoksi)Jari kirjoitti:Rivien välistä luin, ettet sinäkään mitään nollauksia joutunut teettämään ja silti toimii?
350 €A_I kirjoitti:Tarkastutin eberin opel-huollossa, hehku ja ohjainlaite on viallinen tuli tuomioksi. Uuden ohjainlaitteen hinnaksi sanoivat n.350e. Toimisiko vanha ohjainlaite toisesta samanlaisesta eberistä tai löytyykö tuohon korjaus vinkkejä?
Mulla on kans eber ongelmia... eber huollossa sano etta ohjainlaite hajoo jos yrittää liian monta kertaa rikkinäistä laitettä päälle ja tämän se sano viaksi... mutta testilaitteeseen ei tullut lukemaan mitään... Onko täysin normaalia??? Tuntu että tämä äijä eitiennyt edes omaa nimeään... Olis kiva saada eber käyntii ettei tarvi matkustaa jääviileepakastimella

Mulla on kans eber ongelmia... eber huollossa sano etta ohjainlaite hajoo jos yrittää liian monta kertaa rikkinäistä laitettä päälle ja tämän se sano viaksi... mutta testilaitteeseen ei tullut lukemaan mitään... Onko täysin normaalia??? Tuntu että tämä äijä eitiennyt edes omaa nimeään... Olis kiva saada eber käyntii ettei tarvi matkustaa jääviileepakastimella