http://www.opelclubfinland.fi/forum/vie ... highlight=
Tollanen keskustelu sattu hyppään silmille. Voisikohan auttaa itelläkin uuden akun vaihto.
Pikaista apua kiitos.. Astra F ei käynnisty.
Mulla tossa -95 1.6 ekotekki tekniikkaisessa kadetissa tekee toi ajon esto sen et jos ei tunnista avainta niin ekalla yrityksellä lähtee käyntiin ja käy noin parisekunttia ja sammuu ja sen jälkeen starttaa ihan ok, mutta ei lähde käyntiin.. Eli katkasee polttoainesyötön..
No kato nyt tuotaki....
Opel Kadett B Fetival - 72
Opel Kadett B Fetival - 72
Koitas pistää lisää lisä maata, akulta koriin sekä koneeseen.
En suosittele käyttään mitään 8euron apukaapeleita, vaan jotain laadukkaita kaapeleita...
Itse painiskelin joskus aikoinaan vastaavan vian ja huonojen kaapeleiden kanssa, pistin sit kunnon piuhat lisä maaks ja johan rupes koneet pyöriin...
En suosittele käyttään mitään 8euron apukaapeleita, vaan jotain laadukkaita kaapeleita...
Itse painiskelin joskus aikoinaan vastaavan vian ja huonojen kaapeleiden kanssa, pistin sit kunnon piuhat lisä maaks ja johan rupes koneet pyöriin...
Ja vika oli taas niin helppo ku vaan voi olla.
Uutta akkua tilalle ni johan murahti käyntiin elikkä ajonesto ei vaan saanut tarpeeksi virtaa. Tais muutenki olla pikkasen heikko akku ku oli opelin 55Ah 255A ja autossa on sentään poppikset ja vähän valoja lisätty. Nyt on sentään Boschin silver S4 60Ah 540A. Et nyt pitäis akun riittää ja kestää.