Pidin siitä tossa jokin aika pienen mäyriskisan,mitä tulee dynosta tulosta.kait nyt kalja kisan muistatlmb-58 kirjoitti:varmasti tää juttu ei tule loppuun koskaan, mutta sanoppa tk kuinka paljon tehot lisääntyi vaparin vaihdolla. tätä ei ole mulle kukaan vielä sanonut. käytikkö dynossa.
kiinni oli myös viritys lastu.sillonhan vedosta sain122hp 5245rpm /180nm 2647rmp.jolla kisa ratkes kahelle kalja mäyrät ,ku arvasivat lähimmäks.
Kävin vielä siellä säätämässä ja otettiin alku vetoja, laitoin oman putsarin kiinni aluks. huononi selvästi ja alle 120 kymppiin jäi joten päätettiin että vaparilla säädetään piiri.Sen verran uudella piirillä säätöjä muuttamalla ja nokka pyörää koittamalla saatiin lapulle lukemat.127hp 5233rpm/184nm 2611rpm.jolla voi todeta että vaparin koneesen sopivuus ja säädettävyys toimii mun autossa noin.Putkesta vaimennin oikastu,niin vähän sitä elon merkkiä ees äänissä.en sähkömoottoreilla tykkää ajella.
numeroitahan ne on ja se on 2 litranen,vähän nopeempi kun vakio.mutta ei voi viritetyksi sanoa.
Ne projektit sit aikanaan,jos päiviä jälellä mun osalle :bonk:http://irc-galleria.net/view.php?nick=t ... d=92637966 Siellä sitä kadetti ressukkaa kiusataan