b2 omega (-00) xenonvalot

Koriin ja sisustaan liittyvät asiat. Keskuslukko, sähkölasit, sisustan purku, jne...
TimppaS
'Senator'
'Senator'

Re: b2 omega (-00) xenonvalot

Viesti Kirjoittaja TimppaS »

Niin voihan Vecculissa olla, mut kyse kaiketi ompusta. Mulla ei ainaka valot liiku eikä syty merkkivaloja käynnistäessä. Ja leimastaki meni läpi... Ohjekirjassa tais lukea että merkkivalo syttyy jos jotaki vikaa, muistanko ihan väärin.

Joo D2S lyhkäsille ja H7 pitkille. Ne 2 kuusiokoloo, toinen korkeus, toisesta liikkuu sivusuunnassa. Umpion alta ku irrottaa sen muovilistan ni löytyy se puuttuva ruuvi.
Omega B2 2.6 executive
Nalen
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Nalen »

Voi olla, että syttyy vain vikatilanteessa, mutta ei mulla näy missään sitä merkkivaloa, vai tuleekohan siitä sitten ilmoitus ajotietokoneen näyttöön?
Ainakin ohjekirjassa näytti se merkkivalo olevan siinä ajotietokoneen alemmassa näytössä. Mulla ei siinä ole kuin päivämäärä ja aikaisemmin se radion näyttö. Mutta toivotaan sitten, ettei ole mitään vikana tai muuten "lainvastaisesti".
Jos kerran toisesta kuusiokolosta säädetään sivusuunnassa, niin mikä se ruuvi siinä umpion yläpuolella on? Astrassa siitä ruuvista säädettiin juuri sivusuunnassa. Joo, tiedän että omega ja astra ovat eri asia, mutta silti...
Opel oli virheostos, mutta nyt en halua kuitenkaan siitä luopua. Aina taistelemassa, mutta eteenpäin mennään.
J.P.S
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja J.P.S »

Ajotietokoneessa näkyy vikailmoitus jos ei pelaa autom säätö.. autoa käynnistäessä säätää ne valot kohilleen mun mielestä, siksi ei takaluukku aukea jos ei sammuta autoa ja ota avaimia pois virtalukolta.
Audi a3 2.0tdi quattro, Golf mk6 1.4 i.
Exiä 29 kpl. mm: Vectra C 2.0T, Calibra Turbo 4x4, Omega 3000 24v..
Nalen
'Diplomat'
'Diplomat'

Ei mulla kyllä mitään ongelmia takakontin kanssa ole ollut. Täytyy kuitenkin katsoa, osaako auto itse säätää niitä valoja, kun nostan perää tunkilla.
Opel oli virheostos, mutta nyt en halua kuitenkaan siitä luopua. Aina taistelemassa, mutta eteenpäin mennään.
Kaitzu
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Kaitzu »

Pyydä ennemmin porukkaa istumaan takakonttiin, ei sen automaattisen korkeudensäädön ylöspäin niitä valoja pitäis osata säätää vaan alaspäin eli kun painoa tulee takapäähän niin valot menee alaspäin=ei häikäise vastaantulijoita..
[*] www.alustasarja.fi [*]
[*] www.fabix.fi [*][/b]
Nalen
'Diplomat'
'Diplomat'

Kaitzu kirjoitti:Pyydä ennemmin porukkaa istumaan takakonttiin, ei sen automaattisen korkeudensäädön ylöspäin niitä valoja pitäis osata säätää vaan alaspäin eli kun painoa tulee takapäähän niin valot menee alaspäin=ei häikäise vastaantulijoita..
Totta, hyvä pointti. Onneks pajalta sitä porukkaa löytyy :yes:
BSport
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja BSport »

Voithan toki tunkata vasenta etukulmaa ylöspäin. Tämä korkeusanturihan oli siinä vasemmassa alatukivarresa..
Zafira B 2.0T Sport
e91
TimppaS
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja TimppaS »

J.P.S kirjoitti:Ajotietokoneessa näkyy vikailmoitus jos ei pelaa autom säätö.. autoa käynnistäessä säätää ne valot kohilleen mun mielestä, siksi ei takaluukku aukea jos ei sammuta autoa ja ota avaimia pois virtalukolta.
Mulla ainaki kontti aukeaa vaikka auto olisi käynnissä, avaimesta tai napista. Ohjekirjakaan ei puhunut tommosesta mitään. Auto sedan -03
Omega B2 2.6 executive
J.P.S
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja J.P.S »

TimppaS kirjoitti:
J.P.S kirjoitti:Ajotietokoneessa näkyy vikailmoitus jos ei pelaa autom säätö.. autoa käynnistäessä säätää ne valot kohilleen mun mielestä, siksi ei takaluukku aukea jos ei sammuta autoa ja ota avaimia pois virtalukolta.
Mulla ainaki kontti aukeaa vaikka auto olisi käynnissä, avaimesta tai napista. Ohjekirjakaan ei puhunut tommosesta mitään. Auto sedan -03
Joo viimeisissä muutettu toi systeemi -00 vuosimallissa on ainakin ominaisuus joka löytyy ohjekirjastakin..
Audi a3 2.0tdi quattro, Golf mk6 1.4 i.
Exiä 29 kpl. mm: Vectra C 2.0T, Calibra Turbo 4x4, Omega 3000 24v..
Vastaa Viestiin