B Omegan outo vihellys
Re: B Omegan outo vihellys
Jatketaan vielä tarinaa. Eipä tuota PA6-GF30 saa auki särkemättä, on niin hyvin rässätty. Ja varmaan maksaa maltaita uusi.
Rekord 2,2 E Caravan autom. -85
Rekord 2,2 E -86
Omega 2,0 16v-95
Omega 2,2 Caravan-01
Rekord 2,2 E -86
Omega 2,0 16v-95
Omega 2,2 Caravan-01
Pannaas vielä jatkoa tarinalle. Otin siis kys. pumpun pois käytöstä. Jonkun ajan (n.2 kk) päästä rupes katti kolisemaan. Ostin uuden Motonetista, kesti kuukauden ja taas sisäkalut irti. Voisko tuo pumpun poisto särkeä katin ?
Rekord 2,2 E -86
Omega 2,0 16v-95
Omega 2,2 Caravan-01
Rekord 2,2 E -86
Omega 2,0 16v-95
Omega 2,2 Caravan-01
Mulla ei aikanaakn ole katin suhteen ollut mitään ongelmaa. Itelläni ollut jo noin 4 kk irti. Kun auton laitta käyntiin niin tovin "pörisee" kunnes tuo venttiili meneen kiinni.kauko66 kirjoitti:Pannaas vielä jatkoa tarinalle. Otin siis kys. pumpun pois käytöstä. Jonkun ajan (n.2 kk) päästä rupes katti kolisemaan. Ostin uuden Motonetista, kesti kuukauden ja taas sisäkalut irti. Voisko tuo pumpun poisto särkeä katin ?
2.5 v6 automatic caravan vm-00
Onko sulla se letkun pää tukittu ? Mä tulppasin omasta.lepo99 kirjoitti:Mulla ei aikanaakn ole katin suhteen ollut mitään ongelmaa. Itelläni ollut jo noin 4 kk irti. Kun auton laitta käyntiin niin tovin "pörisee" kunnes tuo venttiili meneen kiinni.kauko66 kirjoitti:Pannaas vielä jatkoa tarinalle. Otin siis kys. pumpun pois käytöstä. Jonkun ajan (n.2 kk) päästä rupes katti kolisemaan. Ostin uuden Motonetista, kesti kuukauden ja taas sisäkalut irti. Voisko tuo pumpun poisto särkeä katin ?
Rekord 2,2 E -86
Omega 2,0 16v-95
Omega 2,2 Caravan-01
Rekord 2,2 E -86
Omega 2,0 16v-95
Omega 2,2 Caravan-01
- superiorman
- 'Admiral'

on se ärsyttävä toi pumppu mutta olenpa pitänyt käytössä just ton katin takia.en sit tierä vaikuttaako katin kestoikään mutta varmuuden vuoksi.
Heitä mäkeen koko "härpätin" ja tuki letku joka menee pakosarjaan ja myös alipaine letku joka tulee venttilille,mutta anna olla sähköliittimen kiinni mangneettiventtilissä,mulla ainakin on käynnitys siten hiljaisempi ja tasaisempi.loppuu pärinät ja vihellykset,eikä katalysaattorissa mitään häikkää jos muuten auto kunnossa 
Ei. Otin siitä "kenttäsirkkelistä" virtajohdon pois.kauko66 kirjoitti:Onko sulla se letkun pää tukittu ? Mä tulppasin omasta.lepo99 kirjoitti:Mulla ei aikanaakn ole katin suhteen ollut mitään ongelmaa. Itelläni ollut jo noin 4 kk irti. Kun auton laitta käyntiin niin tovin "pörisee" kunnes tuo venttiili meneen kiinni.kauko66 kirjoitti:Pannaas vielä jatkoa tarinalle. Otin siis kys. pumpun pois käytöstä. Jonkun ajan (n.2 kk) päästä rupes katti kolisemaan. Ostin uuden Motonetista, kesti kuukauden ja taas sisäkalut irti. Voisko tuo pumpun poisto särkeä katin ?
2.5 v6 automatic caravan vm-00
Mä heitin sen mäkeen jo viime keväänä ja ainakin vielä on katit kunnossa ja on käytetty katsastuksessakin tässä välissä loistavilla päästöillä
Ei kyllä ole mitään muutakaan ongelmaa tullut sen poistamisesta, joten irti ja heität järveen
Ei kyllä ole mitään muutakaan ongelmaa tullut sen poistamisesta, joten irti ja heität järveen