Apuva, B-Vectra täynnä vikaa :(
Re: Apuva, B-Vectra täynnä vikaa :(
Mä en tiedä mitään noiden ilmamäärä- ja ilmamassamittareiden toimintaerosta,mutta kyllä mulla b Vectrassa tyhjäkäynti sekoili kun norsunkärsässä oli halkeama massamittarin ja imusarjan välillä.Loppui heti kun vaihdoin uuden.
Aikoinaan mun C Ascona 2.0i(20NE) joka oli määrämittarilla käyttäytyi juuri samoin kun norsunkärsässä oli halkeama.Saman teki tää mun nykyinen kulkine -95 f Astra(C18XEL) viime kesänä kun oli halkeama.Tämäkin on ilmamassamittarilla.
Aikoinaan mun C Ascona 2.0i(20NE) joka oli määrämittarilla käyttäytyi juuri samoin kun norsunkärsässä oli halkeama.Saman teki tää mun nykyinen kulkine -95 f Astra(C18XEL) viime kesänä kun oli halkeama.Tämäkin on ilmamassamittarilla.
Kyllähän siihen tuli aikamoinen kerros teippiä pyöriteltyä ympärille mut eipä tuo auttanu...
Kai se on vaan käytävä laittaa tilaukseen se uus..
Kai se on vaan käytävä laittaa tilaukseen se uus..
Mua taas jaksaa aina vaan ihmetyttää mikä ihme siinä on kun omassa -97 b vectrassa kierrokkset jää vähäks aikaa jumittaan sinne 1200 kieppeille. Ajossa vapaalle vaihdettaessa kiekat jää tosiaan noille lukemille ja siitä ne sitten pikku odottelun jälkeen tipahtaa 800:aan,samoin moottorijarrutuksessa auto mene noilla kiekoilla hetken.
Tyhjäkäyntisäädin on just vaihdettu samoin läpän asentotunnistin. Kotelokin jynssätty vuosi sitten.
Ei voi käsittää

Tyhjäkäyntisäädin on just vaihdettu samoin läpän asentotunnistin. Kotelokin jynssätty vuosi sitten.
Ei voi käsittää
Älkää hyvät ihmiset ajako opeleil, aina on vaan ongelmia, se on FAKTA!!!!!!!!

Pitääsköhän se se ylistetty TOJOTA laittaa seuraavaks ja todeta että kummastipa mie senki sain hajalle pelkällä ajamisella
Joillaki tuntuu tää autokarma olevan vähän heikonlaisempi.
katoitko jello ne letkut jotka lähtee venttiilikopasta varsinkin se ohuempi jos on tukossa ne vaikuttaa tyhjäkäyntiin ja se pikkureikä kans, niin jos on xev koneella. eli vinkit ja vihjeet löytyy ohjeita siihen.
opel vectra c 2,2 gts
Kiitti vinkistä.lmb-58 kirjoitti:katoitko jello ne letkut jotka lähtee venttiilikopasta varsinkin se ohuempi jos on tukossa ne vaikuttaa tyhjäkäyntiin ja se pikkureikä kans, niin jos on xev koneella. eli vinkit ja vihjeet löytyy ohjeita siihen.
Juu,,XEVhän se siellä.
Täytyypä tosiaan koettaa noitakin rassata.
Auto ei tosiaan nyi ,se vikakin oli mutta hoitui kaasuläppäkotelon putsauksella.
Kierroksetkaan ei seilaa,,,ainoastaan tuo viheliäinen kierrosten jääminen noille lukemille hetkeksi "ihmettelemään" ihmetyttää! Miks ihmeessä ne kiekat ei voi tippua sinne 800 heti!?
Ja sekin pointti vielä että kun nostaa jalan kaasupedaalilta niin auto kulkee hetken juuri tolla 1200 kiekoilla.
Vastatkaa Oi´Gurut
Se kierroksien jääminen sinne reiluun tuhanteen on ominaisuus.
Jussi V kirjoitti:Se kierroksien jääminen sinne reiluun tuhanteen on ominaisuus.
NOW: Audi A4 TDi V6 EX: Opel signum, Mazda 6 TDi, Opel Zafira, Mazda 6 Sportwagon, Mercedes Benz C, Opel Vectra B, Mazda 323 ja VW Golf
No prkl!!Jussi V kirjoitti:Se kierroksien jääminen sinne reiluun tuhanteen on ominaisuus.
Mä ehdin jo huolestua!