Ostin siis B-Vectran, 1,8cd 16v -95.
Ensimmäinen vika löytyi keskuslukosta. Avaimella kääntämällä kaikki muut ovet menee lukkoon paitsi kuskinpuoleinen takaovi. Lueskelin täältä että tää taitaa olla tyyppivika, ja tarkastinkin jo kaikki piuhat ym. Kaukosäätimellä taas menee lukkoon kaikki muut paitsi kuskin ovi ja kuskin takaovi. Tarkastin myös kuskin oven liittimet, piuhat ja sen ohjausboksinkin, mut ei mitään vikaa näkyny olevan. Ei sillä takaovella niinkään oo väliä toimiiko se vai ei mut se kuskin ovi ois ihan kiva saaha toimimaan kaukosäätimellä (oisko sieltä takaovesta kenties moottori paskana).
Toinen vika. Siinä kun olin aikani myllänny niitten piuhojen kanssa ja olin lähössä liikenteeseen niin huomasin et airbagin valo oli syttyny palamaan. Olin aika varma et vika on niissä penkin alla olevissa turvavyönkiristinhässäkkä-piuhoissa, koska siirsin sillon penkin aivan taakse. Kuitenkin ne oli ihan kunnossa, ja huomasin et niistä olikin jo otettu se liitin pois välistä, ja huoltokirjastakin löyty merkintä et se valo on nollattu joskus 5 vuotta sitten.
Kolmas ja ehkä kaikista häiritsevin vika. Pari iltaa sitten kun olin ajelemassa niin kaasu hirtti kiinni. Poljin palautu kyllä normaaliks (pienen temuamisen jälkeen) mut tyhjäkäynti on ollu päin persettä. Heijailee koko ajan siinä 1100-2000rpm välillä..Tosi raivostuttava ajaa tällä hetkellä...
Auttakkee minnuu, kun en minä näistä saksalaisista mitään ymmärrä!!