Selvisi siitä kohtaa kun alhaalta löytyvän purnukan hinnaksi selvisi 204.1€ eli n.1000€/L. Käsittelyn vaikutus ei nimenomaan selvinnyt amisten mittauksessa koska eivät laakereita mitanneet.Testi oli melko huuhaata, mutta mistä kohtaa siitä selviää että itse aine on huuhaata? Käsittelyn vaikutushan todettiin selvästi tehdyissä mittauksissa. Ajo ilman öljyjä nyt oli enemmän viihdettä kuin tiedettä noin toteutettuna, mutta jos testi ei kaikin puolin olekaan tiedettä niin miten se tekee aineesta huuhaata?
Koneesta ei hajonnut "muun muassa" nokan laakeri ja tiiviste, vaan koneesta hajosi nimenomaan nokan laakeri ja tiiviste. Muuten kone säilyi ehjänä.
Mainoksessa sen jopa toimivan videolinkin alla : RVS HERKISTÄÄ UUDET JA KORJAA VANHAT KONEISTOT joka on potaskaa koska petrooli ei korjaa minkäänlaisia koneistoja. Kempin hitsiliima kunnostaa rautapitoisen pinnan.Mainoksessa sanotaan näin: "RVS -käsittely mahdollistaa jo kuluneen muttei rikkoontuneen, rautapitoisen kitkapinnan kunnostuksen". Tuossa ei ole mitään valheellista, tiedän kokemuksesta että aine todella kunnostaa koneita.
Linkki ei edelleen vielä tänäänkään toimi vaan vie virhesivulle koska sivunlaatija on kelvoton.Sun pitäisi varmaan käydä optikolla, koska linkki TÜV:n tutkimusraporttiin on ensimmäinen linkki etusivulla. TÜV:n testi muuten osoittaa että aine toimii.
Vasemmassa reunassa ei ole Testit linkkiä eikä siten testejäkään ole heillä olemassa. Asiakaspalaute ollut ilmeisesti enimmäkseen kielteistä koska sitä ei näytetä ja linkki vie virhesivulleVasemmassa reunassa sivua on linkkejä, mm. yksi joka sanoo "Testit". Asiakaspalaute on kieltämättä hiukan hukassa rikkinäisten linkkien takia (nettisivujen päivittäjän moka), mutta kyllä nekin on olemassa: http://www.rvs.fi/reference/page19.html Niille en kyllä antaisi paljon painoarvoa, varmasti MotorUpistakin löytyy positiivisia käyttäjäkokemuksia Se mikä kuitenkin on positiivista, on se että ovat laittaneet sinne myös linkkejä ulkopuolisiin keskusteluihin RVS aineista.
Hinnasto ihme kyllä on sivun alareunassa josta hinnatkin näkee. Kaatelehan moottorin sisälle ihan mitä lystäät.Se on ihan oma valintasi, mutta kiinnostaisi kyllä tietää mistä tuon hinnan kehitit... Itse olen käyttänyt noita ja käytän jatkossakin koska tiedän kokemuksesta että se toimii ja tekee mitä luvataan. Ei siis ole petroolia, eikä ole lisäaine.
Luin testin eivätkä he päässeet selvyyteen aineen hyvyydestä tai huonoudesta joten aine on turhuutta.Luitko itse tuota testiä? Kauheasti lyttäät sitä ainetta, ja sitten linkität nimekkään firman tekemään testiin joka osoittaa että aine toimii...
On sitä Tekniikan maailmakin testannut ja todennut aineen ominaisuudet plus miinus nollaksi eli tyhjänpäiväiseksi rahastukseksi.
Laitoin linkkejä muuallekkin: dnsf forum
Opel forum keskustelut aiheesta: Tuosta
TUV n raportti aineesta josta saa käsityksen ettei mistään ihmeaineesta ole kyse vaikka TJ. Grönroos RVS ltä väittääkin että asiakkailta on tullut tietoja moottoreiden ja mekanismien ihmeparantumisista.
.