Kaasujouset C vectran konepeltiin

Koriin ja sisustaan liittyvät asiat. Keskuslukko, sähkölasit, sisustan purku, jne...
O-Peli
'Admiral'
'Admiral'

Re: Kaasujouset C vectran konepeltiin

Viesti Kirjoittaja O-Peli »

timppa1 kirjoitti:Tossa pari kännykuvaa,toivottavast jtn apua ois.

Kuva

Kuva
Moro

Oliko nämä kuvat vanhempi koppaisesta vectrasta, kun en oikein saa sopimaan omani kanssa tuota yläpään kiinnitys kohtaa (vm 2007)?
timppa1
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja timppa1 »

Juu -04 vuoden vecusta.
Kaitzu
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Kaitzu »

Jartsa puhui asiaa tuosta faceliftin konepellistä. (Mun mielestä C1-konepelti oli myös kokonaan alumiinia, varmaksi en sano mutta näin muistelisin??)
Magneetillahan tuo olis helppo kokeilla..

Itse meinasin faceliftauksen yhteydessä myös laittaa kaasujousen mutta tosiaan olisi vaatinut vahvikkeen lisäämistä konepeltiin.
Melkein suoritin ko.vahvikkeen teon mutta jätin sitten tekemättä vaikka hyvät mahdollisuudet modiin olisi ollut.=Lue välineet alumiinin hitsuutteluun
Ja C1 vecun kaasujousi on aavistuksen liian pitkä tuohon faceliftin konepeltiin, muistaakseni..
[*] www.alustasarja.fi [*]
[*] www.fabix.fi [*][/b]
HraBeigeV6
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja HraBeigeV6 »

Kaitzu kirjoitti:Jartsa puhui asiaa tuosta faceliftin konepellistä. (Mun mielestä C1-konepelti oli myös kokonaan alumiinia, varmaksi en sano mutta näin muistelisin??)

Itse meinasin faceliftauksen yhteydessä myös laittaa kaasujousen mutta tosiaan olisi vaatinut vahvikkeen lisäämistä konepeltiin.
Melkein suoritin ko.vahvikkeen teon mutta jätin sitten tekemättä vaikka hyvät mahdollisuudet modiin olisi ollut.=Lue välineet alumiinin hitsuutteluun
Ja C1 vecun kaasujousi on aavistuksen liian pitkä tuohon faceliftin konepeltiin, muistaakseni..
Alumiinia se on. Ei tartu magneetti.
O-Peli
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja O-Peli »

Tämähän on nyt pakko tehdä kun vaikuttaa niin mahdottomalta :D
Jartsa
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Jartsa »

HraBeigeV6 kirjoitti:
Kaitzu kirjoitti:Jartsa puhui asiaa tuosta faceliftin konepellistä. (Mun mielestä C1-konepelti oli myös kokonaan alumiinia, varmaksi en sano mutta näin muistelisin??)

Alumiinia se on. Ei tartu magneetti.
joo niin olikin.olin aivan siinä uskossa että se on peltiä koska on paljon painavampi kuin C2 konepelti.
Insignia 2.0 Turbo Sport OPC Line, Mokka 1.4 Turbo Cosmo & Vectra GTS
EX Vectra C 2.0T Sport Biopower & Manta -70 yms...
Vastaa Viestiin