Morotimppa1 kirjoitti:Tossa pari kännykuvaa,toivottavast jtn apua ois.
Oliko nämä kuvat vanhempi koppaisesta vectrasta, kun en oikein saa sopimaan omani kanssa tuota yläpään kiinnitys kohtaa (vm 2007)?
Morotimppa1 kirjoitti:Tossa pari kännykuvaa,toivottavast jtn apua ois.

Alumiinia se on. Ei tartu magneetti.Kaitzu kirjoitti:Jartsa puhui asiaa tuosta faceliftin konepellistä. (Mun mielestä C1-konepelti oli myös kokonaan alumiinia, varmaksi en sano mutta näin muistelisin??)
Magneetillahan tuo olis helppo kokeilla..
Itse meinasin faceliftauksen yhteydessä myös laittaa kaasujousen mutta tosiaan olisi vaatinut vahvikkeen lisäämistä konepeltiin.
Melkein suoritin ko.vahvikkeen teon mutta jätin sitten tekemättä vaikka hyvät mahdollisuudet modiin olisi ollut.=Lue välineet alumiinin hitsuutteluun
Ja C1 vecun kaasujousi on aavistuksen liian pitkä tuohon faceliftin konepeltiin, muistaakseni..
joo niin olikin.olin aivan siinä uskossa että se on peltiä koska on paljon painavampi kuin C2 konepelti.HraBeigeV6 kirjoitti:Alumiinia se on. Ei tartu magneetti.Kaitzu kirjoitti:Jartsa puhui asiaa tuosta faceliftin konepellistä. (Mun mielestä C1-konepelti oli myös kokonaan alumiinia, varmaksi en sano mutta näin muistelisin??)
Magneetillahan tuo olis helppo kokeilla..
Itse meinasin faceliftauksen yhteydessä myös laittaa kaasujousen mutta tosiaan olisi vaatinut vahvikkeen lisäämistä konepeltiin.
Melkein suoritin ko.vahvikkeen teon mutta jätin sitten tekemättä vaikka hyvät mahdollisuudet modiin olisi ollut.=Lue välineet alumiinin hitsuutteluun
Ja C1 vecun kaasujousi on aavistuksen liian pitkä tuohon faceliftin konepeltiin, muistaakseni..