Tarviisin ihan vaan sen pelkän peltilärpäkkeen. Luulis lähtevän vetämällä irti? En siis tiedä, et miten sen pitäisi irrota, arvaus vaan.Juha_1 kirjoitti:Kyllähän se vanha jää ylimääräiseksi. Tuohon tulee vissiin semmoinen peltilärpäke? En sitten ole ihan varma kunnosta, kun tuo peilikoppa irtosi/kääntyi paikaltaan osuessaan toiseen peiliin. Kyllä se kotelo kuitenkin paikallaan pysyy. Voin lähettää sen vaikka pelkkien kulujen hinnalla kunhan saan vaihdettua sen värillisen kuoren. Tarviitko muuten sen koko kopan vai pelkän lärpäkkeen jos saan sen ehjänä irti? En vaan ole vielä edellä olevista ohjeista huolimatta saanut sitä irti.Timonen kirjoitti:Muuten, jääkö sulle siis ylimääräiseksi se toinen kuoriosa?
Mä tarttisin yhden niistä 3:sta metallisista kiinnikkeistä.
Ikävästi aina kun käyttää auton harjallisessa pesussa, tuo peili taittuu ja putoaa roikkumaan johdon varaan...
Eli jos sulle jää ylimääräiseksi tuollainen kiinnike, niin olisin siitä kiinnostunut.
Minä olen luopunut kokonaan harjapesuista ihan tuosta syystä ja siirtynyt käymään käsinpesussa. Maksaa 20 euroa ja tulee ainakin kunnon jälki.
Pikku vinkki: Jossain huoltoasemilla olen nähnyt työntekijän pyydettäessä käyttävän siellä konepesussa. Vois joskus kokeilla antaa käytettäväksi ja jos se koppa hajoaa, ei tartte ainakaan itse maksaa.
Mut laita mulle yv:tä, niin edetään siellä!