Mitä seurauksia akusta

Koriin ja sisustaan liittyvät asiat. Keskuslukko, sähkölasit, sisustan purku, jne...
caliber
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja caliber »

On 2003-08-07 08:42, L@te wrote:
On 2003-08-06 13:28, Ooppelimies wrote:
Taitaa olla hieman hälytin/mallikohtaista? Ainakaan b-vecussa ei tarvinnut tehdä akunvaihdon jälkeen mitään. Sähkölasit, hälytin ja keskuslukitus toimivan normaalisti...
Jaa kyllä minun piti ainakin sähkölasit ja k.lukko ohjelmoida...autona b-vectra. Tosin minulla oli ainakin yli 30min akku irti, jostain luin että se on tuo 30 min se raja, jolloin nollaantuu, varma en ole.
Miten noi sähkölasit säädetään? Mulla meni se automaattiavaus vähän sekaisin. Toimii harvakseltaan nykyään apukuskin puolella.
Stefa
'Kadett'
'Kadett'

Viesti Kirjoittaja Stefa »

[/quote]

Miten noi sähkölasit säädetään? Mulla meni se automaattiavaus vähän sekaisin. Toimii harvakseltaan nykyään apukuskin puolella.
[/quote]

Niin, kertoisko joku vielä? Mulla sama homma, kun akku meni tyhjäks, sen jälkeen ei oo toiminu. Täytyy vielä kokeilla sitä ylös/alas napin painamista yhtäjaksoisesti jota joku täällä forumillakin ehdotti, tai sit jos ne toiminnot palautuisi itsestään?! (muistelen että noin olisi itsellenikin käynyt kun ovipahvien irrottelun jälkeen ei toiminu)

<font size=-1>[ This Message was edited by: Stefa on 2004-07-16 10:39 ]</font>
Katomi
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja Katomi »

Virrat päällä painat sitä nappia jonkun ajan pohjassa nii pitäs ruveta pelittämään, vai oliko se että painaa nappia yhtäjaksoisesti niin pitkään et lasi on alhaalla ja sit takaisin ulös...
Stefa
'Kadett'
'Kadett'

Viesti Kirjoittaja Stefa »

Katomi, juu sain toimimaan, ylös/alas nappi pohjassa rajoihin asti niin että naksahtaa, sen jälkeen toimii taas!
Aatsi
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja Aatsi »

Mulla sähkölasit rupee toimimaan siten että laitan ikkunat kiinni ja painan sitä nappia pohjaan noin 5sekunttia (naps) ja taas toimii :smile:Keskuslukitusta en ole joutunut ikinä ohjelmoimaan vaikka on ollu akku kauemminkin irti??Miten se tehdään näin niinkun tulevaisuuden varalle kyselen?
Leon FR 20vt
Flamingo
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja Flamingo »

No on nää ihme vehkeitä, toissapäivänä käytin akun irti ja ihmettelin, että sinnekö se hävis ikkunoiden automaattitoiminto. Sit lueskelin näitä juttuja, ja tämmönen ketju tuli vastaan. Kyllä helpotti, mutta kyllä pani ihmetyttämään aluksi että mikä maksaa! Meinasin jo alkaa ooppelia haukkumaan!

Mulla ei keskuslukitus seonnut, mutta eikös se uudelleenohjelmointi mennyt niin, että avain virtalukkoon, virrat päälle, painat ovet lukkoon ja auki (tai ainakin niitä nappeja) ja se on siinä. Kannattaa hakea searchilla, tästä on ollut juttua ennenkin.
"If everything seems under control, you're just not going fast enough" -
Mario Andretti
cali
'Kapitän'
'Kapitän'

Viesti Kirjoittaja cali »

On 2003-08-06 14:53, SorZa wrote:
Jos oot nopee niin ei tiätääkseni tarvii ohjelmoida laseja ja keskuslukitusta uudelleen.
kuis noi ny tolleen?
mul ei oo enää kukkopesiä calibrassa ja akku tarttis taas ottaa kokonaan irti jokskin aikaa.. ni mitäs sille keskuslukolle tapahtuu? tai siis mitä se tekee ja mitä sille täytyy tehdä sen akun irroituksen jälk? vähän paska homma jollei pääse sisään kaukoohjaimella..
oon mäkin n 5min. pitäny akkua irti, mutta oli konkka takaluukussa niin siinä riitti varaus aikas kauan eli tarpeeks, mitään ei hävinny.. ja enforcerin häly löytyy, mutta sen kans ei ongelmia kun sen saa kätevästi pois päältä, avainta kääntämällä.. muuten se kyllä huutais vitusti ( on kokemusta siitäkin )..
Vastaa Viestiin