opel vectra b öljy proppu
Re: opel vectra b öljy proppu
putkimiehenteippiä ite kierrän jenkaan ja pitää horokin proppu
itse kyllä epäilen irtokierrettä,ei ne vaan tahdo pysyä ainakaan noin kriittisessä paikassa.
itse kyllä epäilen irtokierrettä,ei ne vaan tahdo pysyä ainakaan noin kriittisessä paikassa.
C1. Vectra 1.8 GTS
Astra G 1.6 8V
Myyn:2.0 dth moottori osina,myös apulaitteet.
Astra G 1.6 8V
Myyn:2.0 dth moottori osina,myös apulaitteet.
Sain pitämään ku laitoin 2 littanaa uutta kupari prikkaa ni joha pitää
Vieläkin tuntuu vuotavan öljy propun kohdalta mikä hemmeti siin on niin salakavalasti vuotaa että tulee ilmeiseti vaan ajossa öljyä hyvin tulppa kyllä kiristyy auttaisiko jos laittaisi pultin kierteisiin putki teippiä vaikka
- sepse
- OCF Member 2023

Onko tuossa mallissa vielä peltipohja , oire sopisi alumiini pohjan haljenneeseen natsaan . Taitaa ainoa pitävä "kepuli" korjaus olla Kent musta tiivistesilikoni .
Valmistajia voi olla muitakin tuo on nyt vaan esimerkkinä aineesta jolla aikanaan saimme tulosta aikaan .
Seppo
Valmistajia voi olla muitakin tuo on nyt vaan esimerkkinä aineesta jolla aikanaan saimme tulosta aikaan .
Seppo
Hylättyjen Omega B1/B2 mallien turvakoti / Laitetaanpa nimeksi Omega Ranch , Ostetaan HALVALLA tai otetaan talteen B1 ja B2 omega romutusuhan alaista osaa tapauskohtaisesti . Aihioiden määrä TJ 17 Omegaa -yleensä V6 
Tuosta ylempää:zz-top1 kirjoitti:auttaisiko jos laittaisi pultin kierteisiin putki teippiä vaikka
Sä olet kyllä kova korjaamaan autoa foorumissa, kannattaa välillä käydä sitä autoakin näpräämässäjjvirtan kirjoitti:putkimiehenteippiä ite kierrän jenkaan ja pitää horokin proppu
Alfa 75 3.0 V6 America
"For those who enjoy the pleasure of driving over the practicalities of mere transportation" (Motorweek)
Alfa 156 JTS
Vectra B
"For those who enjoy the pleasure of driving over the practicalities of mere transportation" (Motorweek)
Alfa 156 JTS
Vectra B
kuule kyllä mä korjaan sitä ja kaiken lisäksi ja en viittinyt laittaa vaikka neuvottiin putki teippiä koska pultti kiristyy joo on alumiini pohjalla kokeilen jenkaan putkimiehen teippiä katsotaan mitä sitten sanoo
Nyt ottaa päähän tänää oli auto pajalla vaihdettii nokka-akselin tiivisteet, ja kampiakselin tiivisteet , ja samalla fiksasi siellä öljypohjan. Se koe ponnistettiin, ja ei ilmennyt vuotoa, no sitten kaveri teki uudet kierteet taas, ja huomasin että vuotaa vieläkin miten vitussa voi vieläkin kusta öljyä. Oisko mulla siel sitte paskat prikat, vai mitä tolle keksisi enään alkaa vituttaa..

- sepse
- OCF Member 2023

Jos olet aivan varma ettei vuoda ylempää ja vain tipu tuosta kohtaa pois /kuten ilmeisesti olet ja olet koittanut useampaa tiivisteprikka mallia niin olen edelleen sitä mieltä että kierre kohdassa on hiushalkeama jota ei näy kunnolla ilman proppua ja halkeama aukeaa kun proppu kierretään paikalleen .
Seppo
Seppo
Hylättyjen Omega B1/B2 mallien turvakoti / Laitetaanpa nimeksi Omega Ranch , Ostetaan HALVALLA tai otetaan talteen B1 ja B2 omega romutusuhan alaista osaa tapauskohtaisesti . Aihioiden määrä TJ 17 Omegaa -yleensä V6 
en kyl ymmärrä laitettiin se pahvinen massa tiiviste ni ei enää kuse yhtään