turbo calibran tyhjäkäynti
-
calibratur
- 'Kapitän'

Re: turbo calibran tyhjäkäynti
Tuli tuossa vielä mieleen että vaikuttaakohan Se tuon tyhjäk.moottorin toimintaan kun siirsin sen pois tuolta imusarjan alta tuohon jarrutehostajan viereen ja letkutkaan ei jääny ruttuun.
-
sedan c18xe
- 'Senator'

ei pitäs vaikuttaa. minä siirsin sen aikoja sitten siihen samaan kohtaan eikä
vaikuttanu mitään.
joskus jotku tais kirjottaa et oli noussu joutokäynti hieman mut ei mulla
kyllä mitää semmosta
vaikuttanu mitään.
joskus jotku tais kirjottaa et oli noussu joutokäynti hieman mut ei mulla
kyllä mitää semmosta
onhan varmasti nakutus ja joutokäyntimoottorin johdot oikein, mulla oli ristissä niin piti aina sen saman kierrosluvun.calibratur kirjoitti:Nii Se taitaa olla että menee tuo tyhjäkäyntimoottori vaihtoon ei auttanut putsaus ku kierrokset vaan pysyy 1500:ssa.
Superdiileri.
Maalaus ja hiekkapuhallus työt ammattitaidolla, ota yhteyttä.
Maalaus ja hiekkapuhallus työt ammattitaidolla, ota yhteyttä.
Korkeaan tyhjäkäyntiin voi vaikuttaa väljä kaasuläppäkotelon akselikin.
Manta-B-83
-
calibratur
- 'Kapitän'

En kyllä usko noitten johtojen ristissä oloa kun en ole ottanut ku tyhjäkäyntimoottorin johdon pois
mut voihan sitä kokeilla ja samalla suihkutella starttipilottia ilmavoutojen etsimiseks, tilasin tarvike tyhjäkäyntimoottorin
saa nähä toimiiko miten mut toimii jos toimii bossilaisena sama osa 260€ ja tuo 76. Nii siis toi 260€ oli let koneeseen.
mut voihan sitä kokeilla ja samalla suihkutella starttipilottia ilmavoutojen etsimiseks, tilasin tarvike tyhjäkäyntimoottorin
saa nähä toimiiko miten mut toimii jos toimii bossilaisena sama osa 260€ ja tuo 76. Nii siis toi 260€ oli let koneeseen.