jos nyt oikein hakemalla haetaan puutteita tuosta bilteman setistä niin jos se sulake palaa niin sitten on kaikki etulamput kertalaakista pimeät.
saattaa aiheuttaa sydämmentykytystä pimeällä jos vauhtia on reilummin.
kannattaa pitää myös muutoma varasulake mukana.
Joo, kyllä tää nyt alkaa pikkuhiljaa selvetyä miten valot parannetaan, hyviä vinkkejä on tullu roppakaupalla, viel yks kysymys Ipalle: Minkä kokosen sulakkeen hommasit?
On 2003-10-06 22:03, ipa wrote:
jos nyt oikein hakemalla haetaan puutteita tuosta bilteman setistä niin jos se sulake palaa niin sitten on kaikki etulamput kertalaakista pimeät.
saattaa aiheuttaa sydämmentykytystä pimeällä jos vauhtia on reilummin.
kannattaa pitää myös muutoma varasulake mukana.
virrat menee erikseen pitkille ja lyhyille! laittaa kummallekkin oman sulakkeen jos pelkää"pimennyksiä"....
On 2003-10-06 23:29, ipa wrote:
30A siinä on reilusti varmuus kerrointa.
Minkälaisia polttimoita käytät? Laitoitko niille sarjan kahdelle akun + napaan menevälle johdolle yhteisen 30A sulakkeen? Laitoitko sen ennen vai jälkeen sen valkoisen liittimen? Itse ostin ton sarjan kanssa eilen. Pistän viikonloppuna kiinni ja raportoin sitten...
havericky mitoppa ne jännitteet ennen ja jälkeen sit kans...
ku mullaki on vähän mietityttäny että laittas jotaki tommosta viel äni näkis varmasti kunnolla ku nyt on 10,5 silon ku akussa on 12,1
umpion lasithan on jo uudet ja se vaikutti jo prkleen paljon...
Joo mä itse asiassa olen ne jo mittanutkin.
Eli kannoille tulee aika kohtalaisesti n. 12,8V kun taas laturi puskee akulle auton ollessa käynnissä reilu 14V.