Kuinkas tummalla oot tummentanu??On 2004-06-22 16:24, veccuman83 wrote:
mulla on ollu kalvot etusivulaseissa 2vuotta eikä oo kytät valittanu kertaakaan.
kyl niist näkee ku tarkast kattoo et ne on kalvolla tummennettu.
ikkunatummennukset!!!
-
veccuman83
- 'Senator'

-
Astra G-98
- 'Senator'

OT, mutta itsehän kiroan Närpeksen katsastus-sedän alimpaan kellarikerrokseen! Ei menny kakstonninen (lue:Tupolev) läpi kun pohja kuulemma pehmeä yhestä paikkaa
! No joo onhan se mut pitää viimestään enskesänä sitten kokeilla kaikki lasit sävytettyinä..
Hei Teuvan poijaat, paljos kananoja ottais kierroksesta vecculin laseja?
Hei Teuvan poijaat, paljos kananoja ottais kierroksesta vecculin laseja?
Olen Vectran katsastanut ainakin kaksi kertaa kalvoilla eikö ole ollut mitään sanomista http://www.opelclubfinland.net/tapahtum ... 3_021.html
JiiPee
<font size=-1>[ This Message was edited by: JiiPee on 2004-06-23 20:16 ]</font>
JiiPee
<font size=-1>[ This Message was edited by: JiiPee on 2004-06-23 20:16 ]</font>
- Speitan
- 'Diplomat'

- Viesti:
Joo, ei mun päivässä mitään valittamista oo ollu. Ei tänään eikä eilenkään.On 2004-06-22 01:18, astramaani wrote:
eipä ole teini look mun mielestä.ku ne ammattimies pistänyt,ne on mun mielestä hienot ja on niistä hyötyäkin.se on asia erikseen ku haetaan halpahallista kalvot ja niitä sit ite aletaan jonku mäntysuovan kans asenteleen.melkein aina tulee teinilook ja epäonnistuu.lisäksi haetaan niin tummaa ku kaupasta saa.fotze:huono päivä??
Itse en vain ole lämmennyt kalvoille ikinä. En näe niissä mitään hienoa/hyötyä. Tähän asti oon tullu toimeen ilman kalvoja ja tulen vastaisuudessa. Tuo nyt oli puoliksi vitsillä heitetty kommennti. Ei tartte kaikkee ottaa aina niin tosissaan.
Riippuu kyllä niin paljon autosta mihin ne tummennukset laittaa. Samapa tuo. Kaikki laittaa miten haluaa.
-
astramaani
- 'Diplomat'

- hercules
- 'Diplomat'

- Jäsennumero: 1298
- Viesti:
Omasta mielestä tummennuksen näyttävyys riippuu pitkälti autosta. Itse tummensin takasivulasit näön, lämmön ja tuijottavien katseiden takia.
Vielä olis urakkana kalvottaa takaa nuo pikkuikkunat ja takalasi.
Kuinka muuten tuon takalasin lämmittimen kanssa on?
Omissa kalvoissa ainakin luki että voidaan asentaa lämmitinlasiinkin, mutta ei puhuttu että saako sitä käyttää vai ei :=)
Vielä olis urakkana kalvottaa takaa nuo pikkuikkunat ja takalasi.
Kuinka muuten tuon takalasin lämmittimen kanssa on?
Omissa kalvoissa ainakin luki että voidaan asentaa lämmitinlasiinkin, mutta ei puhuttu että saako sitä käyttää vai ei :=)
-
utobictune
- 'Kapitän'