Joku ihmetteli tuota pahvia niin siis se pahvi ei jää sinne vaan valuvaiheessa jättää ilmaraon valoksen ja pellin väliin->saa vaimennusta väliin.
Flamingo: en huomannut heti tuota viestiä. Muistaakseni Impactin koppa oli 28litrainen eli netoksi jää joku noin 27litraa. 25litran kotelossa samanlaista oli kisoissa käytetty ja juuri kyseinen kaveri suositteli minulle 27litran koteloa. Sanoi että jos itse tekisi uudestaan niin hieman isompi. Tietty peruskaavat pätee: pieni kotelo-> enemmän painetta ja suuri kotelo->tasaisempi vaste ja alemmas. Ja ennen kuin joku kerkeää: suurella ja pienellä tarkoitan kyseiselle elementille tarkoitettuja kotelotilavuuksia. Esim. jos ilmoitetaan: suljettu kotelo 40-50litraa.
BTW:Sain uuden tilalle ja tuli Next ALS38. Oisin halunnut 10" tai 12" mutta noita ei yksinkertaisesti ole muun kokoisena (käytettynä) myynnissä. Tämä on hiukan kärsinyt (ei pahasti) , en siltikään ymmärrä miten 4kk aikana voi saada pari kuoppaa ym. aikaan. Onneksi olen tottunut fiksamaan näitä

Kappa perfectit meni yli budjetin ja noita Nextejä tarjottiin 5kpl eli hintakilpailu oli valmis. Veli lupasi kyllä ostaa pois jos tuota ei saa sopimaan kun asennussyvyyttä on noin 25cm.
Yllä oleva toteutus on pirun siisti,ritilät varsinkin.Auton värikin on "se oikea"

<font size=-1>[ This Message was edited by: Zeni on 2004-07-26 15:32 ]</font>