http://www.google.com ->
Opel Ascona turbo
Kestääkö B-Asconan alkper. 2.0 moottori turbon?
Itelläni oli aikoinaan 2.0E vakio kone johon sit nykynen Pro-Turbon pitäjä teki puhaltimen.Muuta ei koneelle tehty ku kansipahvin vaihdoin ja bensapainesäätimen.
Ja seosmittari tietty.Ei cooleria.
0.5 paineilla kesti kasassa ja oli suht ripeän tuntuinen.Penkissä ei koskaan tullu käytettyä.
Et jos miedon turbo-viritelmän haluu ni ei kovin iso homma eikä kallis.
Asia on erikseen onko miedossa turbo-viritelmässä sit mitään mieltä...
Ja seosmittari tietty.Ei cooleria.
0.5 paineilla kesti kasassa ja oli suht ripeän tuntuinen.Penkissä ei koskaan tullu käytettyä.
Et jos miedon turbo-viritelmän haluu ni ei kovin iso homma eikä kallis.
Asia on erikseen onko miedossa turbo-viritelmässä sit mitään mieltä...
Johnny, la gente esta muy loca.
"Olen jo varttuneempi ihminen, mutta silti turbon vihellys ja pihahdus kiinnostaa. "On 2004-08-22 11:07, Ascona B 2.0 wrote:
JA AP = Alkuperäinen, onnex edes muutama oli ymmärtänyt sen.
Minusta vähän varttuneemmat eivät käytä x -kirjainta korvaamassa kirjainyhdistelmää ks...
Ostin Parhaan, Elän Leveästi - OPEL
Opel Vectra 2,0i CDX '95
Opel Vectra 2,0i CDX '95
- caravan-coupe
- 'Diplomat'

Tuo laskettu kansi kannattaa vaihtaa vakioon ja jos kone on muuten hyvässä kunnossa niin turboa kylkeen vaan. Ja tietysti se kannattaa säätää jarrupenkissä että säädöt saadaan kohdalleen ettei sen takia mee rikki. Olen itse pelannut noiden turbojen kanssa eikä koskaan ole jäänyt paskan makua suuhun. Eräskin turbon asennus TÄYSIN vakioon 270tkm ajettuun corollaan (pl. polttoainesyöttö, sytkä) aiheutti 100 prosentin lisäyksen sekä tehoon, että vääntöön.
kuva

<font size=-1>[ This Message was edited by: caravan-coupe on 2004-08-24 13:25 ]</font>
kuva

<font size=-1>[ This Message was edited by: caravan-coupe on 2004-08-24 13:25 ]</font>