Vectra GTS 2.0T Lisää puhtia....
OT: paapaa33, oletko muuten Kouvolan suunnalta?On 2004-11-18 20:06, paapaa33 wrote:
heh nyt tuli BSR:N PPC ja minun tuurilla samana päivänä ensilumet, mutta sen verran pääsi testaamaan, että voi pojatei kaduta yhtään että tuli hommattua, vaikka kallis olikin ! suosittelen! on kuin eri auto nyt.
Mazda 6 2.5 Sport 2008 Black
-
Black Diamond
- 'Diplomat'

Ajoitko softan itse autoon,vai kävitkö oikeen putiikissa paikan päällä?Kävikö auto dynossa ennen ja jälkeen?On 2004-11-18 20:06, paapaa33 wrote:
heh nyt tuli BSR:N PPC ja minun tuurilla samana päivänä ensilumet, mutta sen verran pääsi testaamaan, että voi pojatei kaduta yhtään että tuli hommattua, vaikka kallis olikin ! suosittelen! on kuin eri auto nyt.
ohjelmointi sujui seuraavasti:laittoi piuhat kiinni laitteeseen ja toinen pää autoon,
virtakytkin autossa II-asentoon ja laitteesta painaa enter, kysyy TUNE CAR?
painaa ENTER ja 6-10 min kuluttua teksti suurinpiirtein CAR TUNED.Piuhat
irti ja se on siinä
Valitettavasti tosiaan lumikeli iski päälle, mutta auto reagoi kaasun painamiseen
samantien, aivan eri lailla kuin ennen ohjelmointia. Ja ne muutamat pätkät mitkä
on maantiellä ollut sulana niin heti testissä ja kyllä potkua löytyy eri lailla kuin
aikaisemmin.
Katsoppas perhanaa..Anjalankoskelta GTS:ssä
oikeassa olet, Kouvolan suunnalla
olen. Pitääkin tarkemmin seurata liikenteessä, kun olet lähistöllä.
Ja Crystalille:itse ajoin softan autoon, simppeliä on, kuka vaan sen osaa. Ei ole dynossa käynyt ennen eikä jälkeen, en tiedä miksi pitäisi? Tiedän kyllä mitä tarkoittaa, mutta...
sitten kun/jos vaihtaa rosteripakoputken,Ilmanputsarin ja esim.AMW-Intercoolerin niin ainakin sitten laadunvarmistus dynotukset.
irti ja se on siinä
Valitettavasti tosiaan lumikeli iski päälle, mutta auto reagoi kaasun painamiseen
samantien, aivan eri lailla kuin ennen ohjelmointia. Ja ne muutamat pätkät mitkä
on maantiellä ollut sulana niin heti testissä ja kyllä potkua löytyy eri lailla kuin
aikaisemmin.
Katsoppas perhanaa..Anjalankoskelta GTS:ssä
Ja Crystalille:itse ajoin softan autoon, simppeliä on, kuka vaan sen osaa. Ei ole dynossa käynyt ennen eikä jälkeen, en tiedä miksi pitäisi? Tiedän kyllä mitä tarkoittaa, mutta...
sitten kun/jos vaihtaa rosteripakoputken,Ilmanputsarin ja esim.AMW-Intercoolerin niin ainakin sitten laadunvarmistus dynotukset.
Taidat olla vielä suurinpiirtein samalla työmaalla kun minäkin. Eri firman palveluksessa vaan. Jos oikein aavistelen teet atk hommia.On 2004-11-19 07:34, paapaa33 wrote:
Katsoppas perhanaa..Anjalankoskelta GTS:ssäoikeassa olet, Kouvolan suunnalla
Edit: Typot

Vectra C GTS Black Sapphire with 19"
<font size=-1>[ This Message was edited by: G T S on 2004-11-19 08:48 ]</font>
no voihanTaidat olla vielä suurinpiirtein samalla työmaalla kun minäkin. Eri firman palveluksessa vaan. Jos oikein aavistelen teet atk hommia.
T malli. Mallia 03/04 ja on ollut täysin odotusten mukainen auto.Doc power suosittelee tehojen kannalta T mallia ennemmin kuin V6:sta koska
ohjelmoinnin jälkeen T malli tehokkaampi.
Pitäisi toista työtä kohta tehdä, että kaikki
herkut saisi nopeasti ostettua autoon
-
Black Diamond
- 'Diplomat'

Aika iisi homma.Pitäiskö itsekin talvea vasten vielä pistää tilaus Powerin suuntaan.On 2004-11-19 07:34, paapaa33 wrote:
ohjelmointi sujui seuraavasti:laittoi piuhat kiinni laitteeseen ja toinen pää autoon,
irti ja se on siinä
Sit keväällä 17" alupallot alle,ja kottero onkin valmis ajettavaksi.Kohtahan sen vois sitten taas vaihtaa pykälää paremmaksi...
no kyllä ajotuntuma muuttuu sen verran etteiAika iisi homma.Pitäiskö itsekin talvea vasten vielä pistää tilaus Powerin suuntaan.
Sit keväällä 17" alupallot alle,ja kottero onkin valmis ajettavaksi.Kohtahan sen vois sitten taas vaihtaa pykälää paremmaksi...
haittaa mua yhtään vaikka talveksi tajusi
vasta hommata...ja kohtahan on pian kevät..
pykälää paremmaksi?
- |Niksu|
- 'Diplomat'

- Viesti:
_________________On 2004-11-16 15:20, Miii wrote:
Kukaan testannut vielä tuota turpokoneeseen tarkoitettua blowoff valve sarjaa?
Saatavillä myöskin doc-powerilta.
Saisiko tuota prostreetiltä? (Forge)
Eikös se ollutkaan blowjobEli Dump valve
Niko niko.sakko(a)kotinet.com
<font size=-1>[ This Message was edited by: |Niksu| on 2004-11-19 16:20 ]</font>
blowoff...hmm...sanoisipa jotain tuohon; kokemuksella, mutta kuulostaa kivalta lisäykseltä ja kaipa se toimii ok.voishan sitä suoraan kysyä myyjältäkin, miltä kuulostaa vs normaaliin ääniin 
ja tulipa mieleen, koska ei pääse kunnolla testaamaan kun ei ole laitteita...
v6:
Kiihtyvyys (0-100km/h): 7.5
Huippunopeus (km/h): 248
211 hp
300 nm
2.0T + BSR PPC
kiihtyvyys? doc-powerin mukaan pirteämpi kiihtymään kuin V6, mutta 6 vaihdetta T:ssä.
204 hp
310 nm
pääsisipä testaamaan
ja tulipa mieleen, koska ei pääse kunnolla testaamaan kun ei ole laitteita...
v6:
Kiihtyvyys (0-100km/h): 7.5
Huippunopeus (km/h): 248
211 hp
300 nm
2.0T + BSR PPC
kiihtyvyys? doc-powerin mukaan pirteämpi kiihtymään kuin V6, mutta 6 vaihdetta T:ssä.
204 hp
310 nm
pääsisipä testaamaan