Vectra GTS 2.0T Lisää puhtia....
-
Wonkale Jr.
- 'Agila'
Doc-Powerilta lastua peliin... Tuolta lastua Opeliisi
BSR:n mittaamia tuloksia: vakio 183hp ja 261Nm, PPC:llä 204hp (+21hp) ja 310Nm (+49Nm). BSRn valmistamalla PPC-yksiköllä voi omistaja itse ohjelmoida autonsa ohjainyksikköön joko vakio- tai viritysohjelman. Ohjemointi kestää n.5-10 minuuttia, jonka jälkeen auto on valitussa tilassa. Tuotteella vältytään mahdollisilta lastuvaihdon aiheuttamilta ongelmilta, sekä autoon ei jää jälkiä ohjelmoinnista. Valmistaja BSR. Autoihin:
Opel-Signum 175hp
Opel-Vectra 175hp
BSR:n mittaamia tuloksia: vakio 183hp ja 261Nm, PPC:llä 204hp (+21hp) ja 310Nm (+49Nm). BSRn valmistamalla PPC-yksiköllä voi omistaja itse ohjelmoida autonsa ohjainyksikköön joko vakio- tai viritysohjelman. Ohjemointi kestää n.5-10 minuuttia, jonka jälkeen auto on valitussa tilassa. Tuotteella vältytään mahdollisilta lastuvaihdon aiheuttamilta ongelmilta, sekä autoon ei jää jälkiä ohjelmoinnista. Valmistaja BSR. Autoihin:
Opel-Signum 175hp
Opel-Vectra 175hp
Mazda 6 2.5 Sport 2008 Black
-
Black Diamond
- 'Diplomat'

Ei niin, että sillä olisi mitään merkitystä, mutta onko tietoa mitä tuo viriohjelman käyttö vaikuttaa bensan kulutukseen?On 2004-08-29 02:30, MAX wrote:
Tuollaista BSR lastutettua GTS:sää ajaneena voin sanoa, että moinen muutos kannattaa ehdottomasti. Aivan eri meininki![]()
<font size=-1>[ This Message was edited by: k21 on 2004-08-31 09:37 ]</font>
Kysellään täällä foorumilla niin tieto leviää
Eli, voiko tuollaisen ohjelmapäivityksen tehdä uuteen autoon? Vai pitääkö olla kilsoja takana joku tietty määrä tms. Takuuasiat voi varmaan mennä hankaliksi jos jotain hajoaa...
Insignia Country Tourer 2.0CDTI A 4x4 -16
Astra Enjoy Edition 1.9CDTI Wagon -07
Astra Enjoy Edition 1.9CDTI Wagon -07
ite kysäsin länsiautosta joskus tota uuden auton lastuttamista niin sanoivat että onnistuu ja takuut pysyyOn 2004-09-07 09:12, k21 wrote:
Kysellään täällä foorumilla niin tieto leviääEli, voiko tuollaisen ohjelmapäivityksen tehdä uuteen autoon? Vai pitääkö olla kilsoja takana joku tietty määrä tms. Takuuasiat voi varmaan mennä hankaliksi jos jotain hajoaa...
mites muuten kun tommosen gts:sän lastuttaa niin tämä "obp-testi" katsastuksen yhteydessä suhtautuu ?
Auto tietenkin väännetään vakioksi riittävän kauan ennen katsastusta, jos mahdollista, että auto ehtii tehdä kaikki OBD -osatestit eikä täten hanki testissä hylsyä. Onko tarpeellista tai ei -en tiedä.
Mitä bensankulutukseen tulee lastutuksen jälkeen, niin minua ainakin
aina kun joku kertoo kulutuksen jopa pienenevän.
Itsellä hetkellinenkin kulutus pomppaa aivan uusille kymmenluvuille kaasua annettaessa. Ennen suurin hetkellinen ~32l/h ja nyt noin 55l/h...
Voihan pienempaa kulutusta perustella vääntävämmällä moottorilla, mutta _käytännössä_ teoreettisen eron ulosmittaa moneen kertaan.
Doc-Powerilta saa hyvää palvelua, itse käytin auton (VAGin) tuolla ja hyvä tuli. PPC:n saa tietysti tilattua suoraan Ruotsistakin ECUn numerolla, mutta voi olla, että ensimmäisellä ohjelmointikerralla tarvitsee testeriä mahdollisen vikakoodin nollaukseen?
Näin oli ainakin omassa vekottimessa (olisi ollut mikäli PPC:hen olisin päätynyt), näistä Saabeista en tiedä.
Mitä bensankulutukseen tulee lastutuksen jälkeen, niin minua ainakin
Itsellä hetkellinenkin kulutus pomppaa aivan uusille kymmenluvuille kaasua annettaessa. Ennen suurin hetkellinen ~32l/h ja nyt noin 55l/h...
Voihan pienempaa kulutusta perustella vääntävämmällä moottorilla, mutta _käytännössä_ teoreettisen eron ulosmittaa moneen kertaan.
Doc-Powerilta saa hyvää palvelua, itse käytin auton (VAGin) tuolla ja hyvä tuli. PPC:n saa tietysti tilattua suoraan Ruotsistakin ECUn numerolla, mutta voi olla, että ensimmäisellä ohjelmointikerralla tarvitsee testeriä mahdollisen vikakoodin nollaukseen?
Näin oli ainakin omassa vekottimessa (olisi ollut mikäli PPC:hen olisin päätynyt), näistä Saabeista en tiedä.