On 2004-10-01 21:54, Ola1983 wrote:
Huh huh et on vaikeeta....
Jaa mulla vai sulla? Kuten jo totesin niin tykkään päästä asioissa perille saakka, ja jos pedanttisuus häiritsee niin ehkä on parempi jättää lukematta kokonaan?
No pojat, eipas riidella. ei noi sound systeemien kytkenta aina niin helppoa ole, itse olen electroniikan teknikko ja turvaudun lukemaan asennusohjeita ettei tartte asentaa kahteen kertaan. siis miksei kukaan lue niita?? ei se ole mikaan nynnyrin merkki jos turvautuu niihin ennen asennusta. varmasti maahantuojalta loytyy ohjeet. myoskin se piste mista sahkoo otetaan autosta on terkeeta, nykyajan autoelektroniikka on monimutkaista ja virran ottaminen mista tahansa voi aiheuttaa jotain muita ongelmia. omassa vectrassa on varashalytin joka testaa virrankulutuksen maaratyista paikoista ja alkaa ulvoon jos sisavalo jaa paalle esimerkiksi, puhumattakaan renkaisiin potkimisesta.
ei muuta kun jarki ja johdonmukaisuus linjalle ja sterot autoon kunnolla kertaheitolla.
Niimpa niin, joskus lipsahtaa asiasta ja kysymysten esittamisen savy tulee keskustelun aiheeks, se on vahan sita suomalaista luonnetta, autetaan kylla mutta jos alat kyseleen "tyhmia' kysymyksia niin vastaukset tulee oleen samalla tasolla. toisaalta sanotaan etta tyhmia kysymyksia ei olekaan, vastauksia kyllakin...no siita taas vois ruveta keskusteleen erikseen, parasta jattaa siihen vai mita? en valttamatta ole sita mielta, kylla tyhmia kysysmyksia on vaikka kuinka paljon.
mites olis jos saisit kasiis auton kytkentakaavan? niista usein ilmenee johdot joita valmistaja on tarkoittanut muusiikki ja lisavaruste kytkentoihin. sellasen loytaminen voi olla vaikeempaa kun luulis, ne on usein epatarkkoja kans.
No toivottavasti musa skulaa autossa jo.
Hanski