Ehkä olisi parempi rempata se oma, ellei siitä toisesta koneesta ole ihan satavarma.
Kyllä mä yrittäisin sitä ensin minimibudjetilla eli höylässä pinta suoraksi ja itse venttiilit irti ja hioen ja palotilojen puhdistus ja kaikin puolin syynätä että näyttäisi ehjältä kannelta.
Mieluiten irrotat pultit päinvastaisessa järjestyksessä kuin kiristys tapahtuu, ja kone kylmänä.
Sylinterikannesta
Ahaa...noh, ehkä noi korjaamosedätkään eivät tiedä kaikkea. Sanoi kuitenkin asuvansa "opel-kylässä" ja toi 13S on erittäin tuttu kone siellä pajalla.
Firman nimi on siis Kansiset.
Mulla on yks kaveri kuka tuntee noi hommat, mutta sillä ei ole aíkaa, niin täytyy ottaa kaveri kuka ei tiedä mistään mitään
Siitä kannen suoruudesta vielä...niin voiko se tosiaan olla kiero, vaikka kone ei ole päässyt keittämään missään vaiheessa?
Firman nimi on siis Kansiset.
Mulla on yks kaveri kuka tuntee noi hommat, mutta sillä ei ole aíkaa, niin täytyy ottaa kaveri kuka ei tiedä mistään mitään
Siitä kannen suoruudesta vielä...niin voiko se tosiaan olla kiero, vaikka kone ei ole päässyt keittämään missään vaiheessa?
Voi olla kiero tai sitten ei, mutta onhan se järkevintä tarkistaa, eikö?
Ootko kysyny hinta-arviota mistään muualta? Pk-seudulla kun noita moottorikoneistamoja on useampiakin, ei tohon hommaan tarvita sylinterikansiin erikoistunutta pajaa.
Ootko kysyny hinta-arviota mistään muualta? Pk-seudulla kun noita moottorikoneistamoja on useampiakin, ei tohon hommaan tarvita sylinterikansiin erikoistunutta pajaa.
Vectra B X25XE Sport -98, Vectra A C25XE CDX -94 ja Ascona C C20NE Irmscher Sprint -87 (projekti)
Vuokraan V6-jakohihnanvaihtotyökalusarjaa
Vuokraan V6-jakohihnanvaihtotyökalusarjaa