Tummennukset!
jos on rahaa laittaa haisemaan, niinku tuntuu aika monella olevan lueskellessani vastauksia. varaosaliikkeestä oon ite ostanu kalvot ja asentanu paikalleen. olikohan 3m rulla ja 70cm leveetä kalvoa 12.5€ ei siinä minun mielestä ole kovin kallis hinta. eikä siinä paikalleenlaitossa ole paljon ihmeellisyyksiä. pesee lasit sisältä hyvin, leikkaa muodon ulkopuolelta, suihkuttaa fairyvettä, muovi kalvosta pois ja eikun lipsauttaa kalvon ikkunaan. sit vaan kalvon pintaan vielä liukastetta ja lasta töihin. takaikkuna on yleensä se v-mäisin. kolmessa osassa taitaa onnistua ja leikkaa sauman takalasinlämmittimen lankojen suuntaisesti. vaatii kärsivällisyyttä mutta säästyy PALJON RAHAA!! itsellä nuo kyseiset kalvot on kestäneet helevetin hyvin. suosittelen 
Jos ei koskaan kokeile ekaa kertaa itte eihän sitten voi kalvottaa omia laseja... Ei muuta ku biltema kalvoo laseihin ei tuu ees kovin kalliiks jos menee pari kertaa vituiks...Croft kirjoitti:kyllähän itekki saa ihan tyylikkäät, jos vaan on aikaa ja hermoja väännellä niitä. ite en kyllä edes kokeile enää mihkää sen verta v*ttumaista hommaa. jos ekaa kertaa on koko aiheen kanssa tekemisissä, niin en suosittele.
Ainakin valmistajalla niitä on valikoimissa että eiköhän niitäkin saastiflat kirjoitti:Tietääkö joku muuten onko noita valmiiksi leikattuja kalvo(paketteja) etusivuikkunoihinkin?TeemuS kirjoitti:Itse olen ainakin laittanut pariin autoon Completoksen valmiiksi leikatut/taivutetut kalvot, ei voisi enää helpompaa olla.