Luulen kuiteski ettei venttikymppi toimi näillä "uusilla" simeillä
En nyt tiedä mikä on "uusi" Sim, mutta ainakin mulla on aina välillä venttikymppi käytössä ihan fiilistelyn vuoksi Eli toimii mun kortilla hyvin. Ainoa vaan kun ottaa käyttöön muistaa ottaa viestejä pois kortilta kun ei tuo viestimuisti ole niin hyvä tuossa venttikympissä.
Ja täälläkin jalopuukuorilla oleva malli
Miksipä ei toimisi,kun 6820kin toimi vm-97 sim kortilla.
Nykyistä 3G kapulaa varten jouduin sitten ensimmäistä kertaa elämässäni vaihtamaan sim korttia...
Simmit vaihtuivat joskus 96 vuonna 3V käyttöjännitteellä toimiviksi. Mulla oli eka sim-kortti vuodelta 95 ja oli ollut alunperin 2110:ssa (ilman i:tä) jossa oli tummanharmaat vasaralakan väriset kuoret, puhelin toimi hienosti ja olin tehnyt siihen itse li-ion-akutkin, sitten annoin sen siskolleni joka sai sen hajalle lähes saman tien. En tiedä miten se oli mahdollista. Samaa vanhaa 5V simmiä käytin myös 6150:ssa ja 7110:ssa, mutta nykyinen 6600 ei enää tukenut 5V simmejä, joten sim-kortti oli pakko vaihtaa 3-volttiseen.
hae213 kirjoitti:Paha saa palkkansa kuuluu sanonta. Eli paljonko se paha tienaa kuukaudessa?
Hyvä jos pääsee omilleen...
-------------------------------------------------------
Catapultam habeo. Nisi pecunias omnes mihi das, ad caput tuum saxo immane mittam.
323->Kadett GSi->Jetta->Civic->Vectra->Passat
vEctrA bEE kirjoitti:Palo vähän mannapuurot pohjaan! Millä helvetillä saan ton pohjaan palaneen ruskean mömmön tuolta kattilan pohjasta pois? Olen hinkannut ja hinkannut!
jotainhan sinne voi laittaa, ja kiehauttaa..en vaan millään muista oliko se ruokasoodaa vai mitä.. pitäs osata kokata
Palaneen kattilan puhdistus
Palaneen kattilan saat helpoksi puhtaaksi, kun keität pohjaanpalaneella kattilalla n. desin verran vettä muutaman minuutin ajan. Palaneet ruoantähteet irtoavat kattilan pohjasta
vEctrA bEE kirjoitti:Palo vähän mannapuurot pohjaan! Millä helvetillä saan ton pohjaan palaneen ruskean mömmön tuolta kattilan pohjasta pois? Olen hinkannut ja hinkannut!
jotainhan sinne voi laittaa, ja kiehauttaa..en vaan millään muista oliko se ruokasoodaa vai mitä.. pitäs osata kokata
Palaneen kattilan puhdistus
Palaneen kattilan saat helpoksi puhtaaksi, kun keität pohjaanpalaneella kattilalla n. desin verran vettä muutaman minuutin ajan. Palaneet ruoantähteet irtoavat kattilan pohjasta
Tuolla se nyt kiehuu Janne Tulkin tahdissa! Jos ei paska irtoa tolla, heitän ton roskiin ja haen uuden!