Mistä heräte?

Kaikki autohifiin liityvät asiat.
Soittimet, kaiuttimet, vahvistimet, johtosarjat, jne...
mosir
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja mosir »

ooskari kirjoitti:
rxw kirjoitti: Siihen se juuri on tarkoitettukin.
Ei muutes taida olla... Tietääkseni on tarkoitettu maadoitukseen. En nyt muista enää mihissä tapauksissa mutta herätteenä itse olen joskus käyttänyt ja varmaan monet muutkin.
joksus jostaki lueskellu että sen rcan keskellä kulkevan piuhan ku vetää molemmista päistä maihin niin vähentäs häiriöö.. en sitte tiiä..

ite vedin 0.75neliön kaiutinjohdolla herätteen..
jonator
'Kadett'
'Kadett'

Viesti Kirjoittaja jonator »

sitä rca:n keskimmäistä ohutta johtoa voi käyttää kumpanakin! tuskinpa niin paljoa häiriötä saa aikaan että sitä tarvis maana käyttää eli siinä tapauksessa sen voi laittaa herätevirraksi. ja vielä tähä sammaa topikkiin tavallaan liittyen, miten Aomenassa lähtee tuhkakuppi/tupakansytytin nätisti irti jos niiltä ottais herätevirran? tuhkakupissa ei minkään sortin jippoa tai nippeliä miten sais irti? :lol: about 30min yritettii sitä saaha isäukon kans pois vaa ei :D koitin hätävilkku nappulasta ottaa sitä muttaku sen nykäs irti nii siinä oli vaa semmoset liittimen tyngät.
Jii84
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja Jii84 »

jonator kirjoitti:sitä rca:n keskimmäistä ohutta johtoa voi käyttää kumpanakin! tuskinpa niin paljoa häiriötä saa aikaan että sitä tarvis maana käyttää eli siinä tapauksessa sen voi laittaa herätevirraksi. ja vielä tähä sammaa topikkiin tavallaan liittyen, miten Aomenassa lähtee tuhkakuppi/tupakansytytin nätisti irti jos niiltä ottais virran? tuhkakupissa ei minkään sortin jippoa tai nippeliä miten sais irti? :lol: about 30min yritettii sitä saaha isäukon kans pois vaa ei :D
mulla oli ainakin reikä siinä tuhkakupin päällä niin siitä sai hyvin otettua herätteen siis siitä tuhkakupin valosta :D mulla siinä oli ainakin yks ylimääränen liittimen paikka 8)
Astra F -94
jonator
'Kadett'
'Kadett'

reikä päällä? :lol: kyllä mää sen valon siltä välistä nään jos aukasen tuhkiksen mutta ei sinne mitenkää pääse käsiksi, ja kyllähä tuhkiksen muutenki pitäs lähtä pois että sen voi tyhjentää jos tupakoi.
Jii84
'Senator'
'Senator'

jonator kirjoitti:reikä päällä? :lol: kyllä mää sen valon siltä välistä nään jos aukasen tuhkiksen mutta ei sinne mitenkää pääse käsiksi, ja kyllähä tuhkiksen muutenki pitäs lähtä pois että sen voi tyhjentää jos tupakoi.

jaa sä haluut sen pelkän tuhkakupin pois vai? siinä on sellanen lukitus systeemi sitä on pirun vaikee selittää miten se otetaan pois eikä edes muista kun aina ite karistan tuhkat pihalle :lol:
Astra F -94
jonator
'Kadett'
'Kadett'

karistaisin minäki vaa ei ikkunat toimi :D mutta siis mistä sait sen herätteen niinku oikee otettua?
Jii84
'Senator'
'Senator'

no mulla puuttuu siitä tuhkakupin yläpuolelta joku paneeli niin siitä sai hyvin otettua kun näkyy suoraan se liitin mistä otin sen herätteen mulla on katos dvd soitin siinä tuhkakupin yläpuolella ja näyttö siinä soittimen vakio paikalla :D
Astra F -94
jonator
'Kadett'
'Kadett'

no sitte.. mulla on vielä se lokero siinä tuhkiksen päällä ja mankka "orkkis" paikalla... pittää koittaa jos se kotelo lähtis sitte suosiolla siitä :D
Jii84
'Senator'
'Senator'

jonator kirjoitti:no sitte.. mulla on vielä se lokero siinä tuhkiksen päällä ja mankka "orkkis" paikalla... pittää koittaa jos se kotelo lähtis sitte suosiolla siitä :D
juu ei muuta kun osiks koko auto :lollis: no ei onnea yritykseen :D
Astra F -94
jonator
'Kadett'
'Kadett'

kyllä se onnistuu vaa eri asia että miten.. :wink:
Jii84
'Senator'
'Senator'

jonator kirjoitti:kyllä se onnistuu vaa eri asia että miten.. :wink:
no tossa kuvassa näkyy toi kyseinen reikä :D http://www.opel.desteem.org/displayimag ... 0351&pos=0
Astra F -94
ooskari
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja ooskari »

jonator kirjoitti:sitä rca:n keskimmäistä ohutta johtoa voi käyttää kumpanakin!
En ole muuta väittänytkään mutta alunperin se on tarkoitettu maadoitukseen! :yes: Sehän on yksi lysti mihin sitä käytää...
rxw
'Senator'
'Senator'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja rxw »

ooskari kirjoitti:Ei muutes taida olla... Tietääkseni on tarkoitettu maadoitukseen. En nyt muista enää mihissä tapauksissa mutta herätteenä itse olen joskus käyttänyt ja varmaan monet muutkin.
Olet varmaan oikeassa.
Vastasin vaan sen mukaan mihin itse ja tutut on sitä käyttänyt.
Projektit ja esittelyt
Opel Astra H wagon opc-line 2007
ooskari
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja ooskari »

rxw kirjoitti:
ooskari kirjoitti:Ei muutes taida olla... Tietääkseni on tarkoitettu maadoitukseen. En nyt muista enää mihissä tapauksissa mutta herätteenä itse olen joskus käyttänyt ja varmaan monet muutkin.
Olet varmaan oikeassa.
Vastasin vaan sen mukaan mihin itse ja tutut on sitä käyttänyt.
Jep jep... empä ole itsekkään sitä ikinä maadoitukseen käyttänyt. Herätteeseen joskus mutta kun tuntuu olevan niin ohutta niin olen sitte laittanut jotain kaiutinpiuhaa tai vastaavaa herätteeksi. Nyt menee releen kautta kaikki koska on jo 4 vahvistinta ja dsp. :D
elMisse
'Kadett'
'Kadett'

Viesti Kirjoittaja elMisse »

Hiukka on ohut maadoitusjohdoksi juu.... Maajohdon kuuluu olla saman paksuista kun virtajohto muutenkin tietysti.
Herätteeseen se rca:n mukana kulkeva ohut välijohto on siis tarkoitettu.
Vastaa Viestiin