Kiihdytystä
jos mä:tä ei haittaa kun porukka kiihdyttelee niin kannatti varmaan mennä haukkuun pystyyn ku poika kysyy neuvoo et miten sen auton saa nopeemmin lähtee?
mulle ihan sama miten porukka autoillansa ajelee kuha toisille ei aiheudu haittaa siitä.
mut parempi sitä autoa on kokeilla et tietää sit tositilantees miten se toimii.
mulle ihan sama miten porukka autoillansa ajelee kuha toisille ei aiheudu haittaa siitä.
Käypä lukemassa se mun kommentti sieltä alkupäästä..jos se oli "pystyyn haukkumista" niin sitten on kyllä ihan vaan hiukan oppimista elämästä sillä joka sen kommentin kokee "pystyyn haukkumisena".On 2003-03-24 15:27, mio wrote:
jos mä:tä ei haittaa kun porukka kiihdyttelee niin kannatti varmaan mennä haukkuun pystyyn ku poika kysyy neuvoo et miten sen auton saa nopeemmin lähtee?
Joo joo henkselit paukkuu ja euron kuvat pyörii silmissä. Miten te isot miehet jaksatte kiukutella moisesta asiasta. Sais ehkä kattoo peiliin vaikka ei vielä ihan olekkaan kuudenkympin ja kuoleman välillä.
Itse olen vahvasti sitä mieltä, että rallia saa ajaa niin paljo ku irtoo, kuhan ei aiheuta kellekään vahinkoa, eikä jää kiinni
. Kyllä isookin välillä lapsettaa ja kai niitä vehkeitäkin pitää välillä sääliä. Siinäpähän sitä oppii, että mitä ne kilkkeet kestää, ku vetää haalarit niskaan, eikä aja häntä koipien välissä merkkikorjaamolle tukku kiloeuroja Cuccin puvun etutaskussa.
Itse olen vahvasti sitä mieltä, että rallia saa ajaa niin paljo ku irtoo, kuhan ei aiheuta kellekään vahinkoa, eikä jää kiinni
Siis jumalauta mähän sanoin heti kättelyssä että JOKAINEN SAA AJAA JUST NIINKUIN TYKKÄÄ,mutta mun mielestä on järjetöntä polkee autoa säälittä!!
Onks teidän joidenkin lippispäiden lukutaidossa vai ymmärryksessä vikaa????
Ja kun rahakin tuntuu joitakin niin kovasti kiinnostavan niin sanotaan siihen sen verran että mieluummin pistän ylimääräiset eurot osakesalkkuun kuin merkkikorjaamolle..nimittäin osakesalkussa ne rahat lisääntyy..merkkikorjaamolla ei!!!
Että sellasta..ottakaapa porot nokkaan

Ja kun rahakin tuntuu joitakin niin kovasti kiinnostavan niin sanotaan siihen sen verran että mieluummin pistän ylimääräiset eurot osakesalkkuun kuin merkkikorjaamolle..nimittäin osakesalkussa ne rahat lisääntyy..merkkikorjaamolla ei!!!
Että sellasta..ottakaapa porot nokkaan
En tiedä koskiko yllä oleva minua , mutta haluan huomauttaa etten ole koskaan omistanut lippistä. Pipon kylläkin jossa on mainitsemasi poro(t) (Kts.mallia alhaalta)On 2003-03-24 17:34, mä wrote:
-----Zeni-----
"Aluminum, tastes like fear
Adrenaline, it pulls us near"
Omia rahojaan siinä tuhlaa jos auto laukeaa satunnaisessa harjoittelussa, jos auto on kunnossa niin tuskinpa kymmenen 0-100km/h vetoa ylikierroksille vetämättä ja liikoja sudittelematta autoa rikkoo ja jos rikkoo niin varmaan ei ole auto ollut sitä ennenkään ihan kunnossa. Tietty jos autossa on viritetty pannu ja kestämisen kannalta rajoilla oleva laatikko yms. niin sitten ei tarttee liiemmalti ihmetellä jos hajosi.
En tiedä pystyykö luistonestolla varustetun auton niveliä rikkomaan varsinkaan kun ei ole sitä nappia. Itse olen yhden kerran kokeillut reipasta kiihdytystä 92kW Astralla ja valo vähän vilkkui mutta kello pysähtyi aikaan 9,8s. Eli jos osaa kiihdyttää ilman että elektroniikka puuttuu peliin niin silloin lähtee hyvin liikkeelle. Meikäläiselle riitti tuo yksi varvi.
Toinen tykkää legoista ja toinen Action Maneista, yksi leikkii barbeilla. Mitä väliä jos kaikilla on kivaa? Mielipiteistä ei voi kuin kiistellä ja netissä se on vähän turhankin helppoa.
Mitä kalliimpi lelu, sitä paremmin sitä tulee käsiteltyä, eikös se näin normaalisti mene. Mitä enemmän voimaa, sitä vähemmän sitä tarvitsee käyttää.
Mitä kalliimpi lelu, sitä paremmin sitä tulee käsiteltyä, eikös se näin normaalisti mene. Mitä enemmän voimaa, sitä vähemmän sitä tarvitsee käyttää.
- Dominator
- 'Diplomat'

Mulle ainaki sanottiin jo autokoulussa että aina pitäs pyrkiä ristyksissä kiihdyttämään MAHDOLLISIMMAN NOPEASTI muun liikenteen mukaan eli kattoo sen rajotuksen ja kiihdyttää siihen nopsaan! ja jos auto ei sitä kestä niin kannattaa ehkä vaihtaa jo autoa... eikös ne kuitenki käytettäväksi oo tarkoitettu? Ja kyllä ittelläni ainaki on hyvin kestäny vaikka aika rivakasti tulee kihdytettyä päivittäin ja kierrokset pyörii siellä +5000 kun kiihdytetään!
No tietty rajansa kaikella eli ei sitä tarvii kiihdytellä ihan 40km/h alueella niitä satasen lähtöjä...
No tietty rajansa kaikella eli ei sitä tarvii kiihdytellä ihan 40km/h alueella niitä satasen lähtöjä...
-
Lussu omega
- 'Admiral'

- Viesti:
Noniin..nyt on sitten omakohtaisesti tutustuttu 0-100km/h kiihdyttelyn taivaalliseen maailmaan..neljän kiihdytyksen keskiarvo aavistuksen verran alle 6sek, (2x sekkarilla mitattu ja 2xauton ajotietokoneen sekkarilla,2 vetoa ite puikoissa ja 2 vetoa vaimokkeen ajamana)
Mittaus on toki epätarkka ja vain suuntaa antava..mutta sepä ei olekaan tässä pointti vaan se että NYT OLEN SUUNNATTOMAN PETTYNYT kun en kokenutkaan mitään taivaallisen euforista..tai orgastista elämystä vaikka ilmeisesti olisi pitänyt! Voi tosin olla että onnistuneen elämyksen saamiseksi olisi tarvittu lippis päähän..mieluiten lippa taaksepäin. (ehkä sen elämyksen ois saanu myös siten että ois jätetty kiihdyttelyt sikseen ja tehny vaimon kanssa jotain muuta..tosin auto on siihen aivan surkea paikka)
No..kaikenkaikkiaan: auto kulki juuri niinkuin oli luvattukin (niinkuin saatoin arvatakin) ja käsitykseni asiasta vahvistui entisestään: 0-100 kiihdyttelyt on aivan järjetöntä puuhaa! En kertakaikkiaan keksi mikä se pointti siinä hommassa on..mutta kuten sanoin ehkä pitää kokeilla vielä kerran..tällä kertaa lippis päässä

Mittaus on toki epätarkka ja vain suuntaa antava..mutta sepä ei olekaan tässä pointti vaan se että NYT OLEN SUUNNATTOMAN PETTYNYT kun en kokenutkaan mitään taivaallisen euforista..tai orgastista elämystä vaikka ilmeisesti olisi pitänyt! Voi tosin olla että onnistuneen elämyksen saamiseksi olisi tarvittu lippis päähän..mieluiten lippa taaksepäin. (ehkä sen elämyksen ois saanu myös siten että ois jätetty kiihdyttelyt sikseen ja tehny vaimon kanssa jotain muuta..tosin auto on siihen aivan surkea paikka)
No..kaikenkaikkiaan: auto kulki juuri niinkuin oli luvattukin (niinkuin saatoin arvatakin) ja käsitykseni asiasta vahvistui entisestään: 0-100 kiihdyttelyt on aivan järjetöntä puuhaa! En kertakaikkiaan keksi mikä se pointti siinä hommassa on..mutta kuten sanoin ehkä pitää kokeilla vielä kerran..tällä kertaa lippis päässä
pitihan sitäki kokeilla heti monta kertaa... vaikka on niin pöljää hommaa.... myönnä pois tykkäsit kuitenki. Jokaisessa meissaä asuu pieni nuorisoautoilija!On 2003-03-25 18:32, mä wrote:
Noniin..nyt on sitten omakohtaisesti tutustuttu 0-100km/h kiihdyttelyn taivaalliseen maailmaan..neljän kiihdytyksen keskiarvo aavistuksen verran alle 6sek, (2x sekkarilla mitattu ja 2xauton ajotietokoneen sekkarilla,2 vetoa ite puikoissa ja 2 vetoa vaimokkeen ajamana)
No..kaikenkaikkiaan: auto kulki juuri niinkuin oli luvattukin (niinkuin saatoin arvatakin) ja käsitykseni asiasta vahvistui entisestään: 0-100 kiihdyttelyt on aivan järjetöntä puuhaa! En kertakaikkiaan keksi mikä se pointti siinä hommassa on..mutta kuten sanoin ehkä pitää kokeilla vielä kerran..tällä kertaa lippis päässä![]()
![]()
Savuttava omega ja kadett
Ei juma... :lolOn 2003-03-25 18:32, mä wrote:
..mutta sepä ei olekaan tässä pointti vaan se että NYT OLEN SUUNNATTOMAN PETTYNYT kun en kokenutkaan mitään taivaallisen euforista..tai orgastista elämystä vaikka ilmeisesti olisi pitänyt! Voi tosin olla että onnistuneen elämyksen saamiseksi olisi tarvittu lippis päähän..mieluiten lippa taaksepäin. (ehkä sen elämyksen ois saanu myös siten että ois jätetty kiihdyttelyt sikseen ja tehny vaimon kanssa jotain muuta..tosin auto on siihen aivan surkea paikka)
Mä suosittelen yhä sitä pipoa , ei ole edes kuuma vielä. Oisit vaan pitäny nuorempana sitä lippistä niin ei olis järki päässy karkaamaan.....mutta kuten sanoin ehkä pitää kokeilla vielä kerran..tällä kertaa lippis päässä![]()
![]()
![]()
-----Zeni-----