kyllä sen sytkän pitäi merkissä pysyä.etkös jo sanonut toista jakajaa koittanees.onkos noissa kilistinanturia.(nakutustunnistin).vai mikä anturi siellä koneen takana keskellä lohkossa on.kerran otin käynnissä irtikin mutta ei vaikuttanu.ja se oli sv 16.-88 kadetin kopassa.(tosin siinä vuosimallissa testailtiin jo kaiken näköisiä uusia osia muistaakseni).en tiiä oisko se sitte nakutustunnistin juuri.vectra kadett kirjoitti:mittasin puristukset. 13.5-14 baaria. ne on tosi hyvät. vaihdoin taas uudet tulpat ihan vaa varuiks mutta eipä toi niistä mikskää muuttunu. sytkä seilaa joka pytyllä sen sentin merkistä molempiin suuntiin. laitoin hyppylangan lämpötila anturiin. nosti kierrokset 1500rpm ja sytytti vikavalon. ja kun otti vaan johdon irti niin rikasti seosta ihan selvästi. mikähän wattu sitä vaivaa. voiko olla se jakaja sökö vai olisko polttoaineen paine väärä???
Kadett -89 c16nz Päästöt pielessä vaihdettu paljon osia??
-
vectra kadett
- 'Admiral'

joo mulla on kaks jakajaa mutta molemmilla se sytytys vaeltaa. kai ne on rikki molemmat:/ tänään on nyt vielä vaihettu bensapumppu bensansuodatin ja ruiskun suutin ja moottorin ohjausyksikkö vectrasta. ei käy kunnolla mutta rupes kulkemaan pirteemmin. kai se täytyy jostain taikoo varmasti ehjä jakaja. mitähän uus mahtaa maksaa?? . ei ole nakutus tunnistinta. sellasen havainnon tein että kun puristaa lukkopihdeillä bensanpaluu letkun luttuu niin käy hyvin. siitä toi tän päivän osanvaihto repäsy. vituttaa koko auto.
-
sahkojakke
- 'Admiral'

-
vectra kadett
- 'Admiral'

-
sahkojakke
- 'Admiral'

-
vectra kadett
- 'Admiral'

haynesin kirja varoittaa että pitää laittaa uusi kalvo kun tuon paketin avaa.
itse olen kyllä kurkannut sinne uusimatta mitään.
oikeastaan ainoat viat tuossa voi olla puhjennut kalvo jonka kyllä huomaa kun ruisku tulvii tai roska joka estää kalvon sulkeutumisen tiivisti.
oikeastaan ainoat viat tuossa voi olla puhjennut kalvo jonka kyllä huomaa kun ruisku tulvii tai roska joka estää kalvon sulkeutumisen tiivisti.
Vectra OPC vagon, Astra j ctdi paku, Astra h GTC, Vectra c sedan.
-
vectra kadett
- 'Admiral'

Oisko apua,jos jousta venyttäs tiukemmaks.vaikuttaako suoraan paineeseen.ipa kirjoitti:haynesin kirja varoittaa että pitää laittaa uusi kalvo kun tuon paketin avaa.
ennemmin laittaisin prikkoja jousen alle niin ei tule tehtyä mitään peruuttamatonta.terokimmo kirjoitti: Oisko apua,jos jousta venyttäs tiukemmaks.vaikuttaako suoraan paineeseen.
veikkaan että paineen nosto lisää vaan kulutusta eikä tuo muuta iloa.
Vectra OPC vagon, Astra j ctdi paku, Astra h GTC, Vectra c sedan.
niin ja eihän se sitä sytkän heilumista korjaa.vaikka paineet nousiskin.ipa kirjoitti:ennemmin laittaisin prikkoja jousen alle niin ei tule tehtyä mitään peruuttamatonta.terokimmo kirjoitti: Oisko apua,jos jousta venyttäs tiukemmaks.vaikuttaako suoraan paineeseen.![]()
veikkaan että paineen nosto lisää vaan kulutusta eikä tuo muuta iloa.