Omega B 2.5TD -95 "MV6"
Re: Omega B -95 R6 TD Apuja!!! Käynnistyksenesto-ongelma!
mulla tossa kaukkarissa ei ainakaan toimi toi ohjelmointi mitenkään. lukot pelaa hyvin ja pienemmästä napista aukeaa vain takaluukku. mulla ajonesto ohitettu. kannattaa varmaan ohittaa se ajonesto
Omega B Caravan
Mercedes Benz 320 CE
Mercedes Benz 320 CE
Joo, täytyy tänään hinata tuone koulun halliin se ja tehdä iltatöinä se ajoneston ohitus. Uus anturi siihen nänniin varmaan maksaa ihan kivasti, ja se ei tosiaan liiku tuosta mihinkään omin avuin.
-Hylättyjen Opelien loppusijoituspaikka-
Ascona A/B x3 //Manta B//Rekord E2 x2//Omega B x3//Frontera//Vectra C2 V6
Tuohon on olemassa ihan virallinen palikka mikä korvaa tuon ajonestoboksin,pariin sellaiseen törmännyt.
Se yhdistää ainoastaan neljä napaa siitä liitinkammalta.
Virallinen ajonestonohitus ei kyllä kuulosta yhtään luontevalta...telwin kirjoitti:Tuohon on olemassa ihan virallinen palikka mikä korvaa tuon ajonestoboksin,pariin sellaiseen törmännyt.
^ Minä en tiedä mitä sille mun vanhalle omegalle oli tehty, eiks se Juheksille päätynnyt silloin mutta siinä kun otti keskuslukituksen sulakkeen pois niin jo lakkas ajonestokin pelaamasta =)
Ei se mulla ollu... Jos puhutaan siitä missä matkamittari pyöri nopeesti takaperiä...Woody kirjoitti:^ Minä en tiedä mitä sille mun vanhalle omegalle oli tehty, eiks se Juheksille päätynnyt silloin mutta siinä kun otti keskuslukituksen sulakkeen pois niin jo lakkas ajonestokin pelaamasta =)
tuo -95 omegassa kuitataan ajonesto kaukosäätimellä avaalla ovet ,,, jos manuaaliste ovet avataan niin ajon esto on päällä
katos tuossa ei ole vielä sitä SIRU-avainta... ei ainakaa mun vastaassa b-ompussa ollut ja kun manuaalisesti avas ovet ei startannut.. mu kun klikka kaukosäätimesta ovet auki johan starttas
katos tuossa ei ole vielä sitä SIRU-avainta... ei ainakaa mun vastaassa b-ompussa ollut ja kun manuaalisesti avas ovet ei startannut.. mu kun klikka kaukosäätimesta ovet auki johan starttas
still nun, Engländer Kriegsschiff es ist oben
Nyt on ajonestoboksi ohitettu. ja TOIMII. Vahingossa ensin otin keskuslukon boksista liittimen irti, niin tarttis se vielä asentaa paikalleen.
No johtosarja on kaikissa sama niin päätteleppä siitä jos ei ole kauko-ohjattua keskuslukkoa/ajonestoa niin kuinka hyvin moinen kottero toimisi jos ei tehtaalla jo olisi asennettu jotain tuon kekuslukko/ajonesto boksin tilalle...Juheksi kirjoitti:Virallinen ajonestonohitus ei kyllä kuulosta yhtään luontevalta...telwin kirjoitti:Tuohon on olemassa ihan virallinen palikka mikä korvaa tuon ajonestoboksin,pariin sellaiseen törmännyt.
Re: Omega B -95 R6 TD Käynnistyksenesto ohitettu...
ei tarvii sitä boksia laittaa takasin
Omega B Caravan
Mercedes Benz 320 CE
Mercedes Benz 320 CE
Mitäs sä mahdat selittää?mikasti6 kirjoitti:ei tarvii sitä boksia laittaa takasin
pieni lukuhärö tullu näköjään. luin että siitä ajonestoboksista olit liittimen irrottanu ja pitäs laittaa takaisin 
Omega B Caravan
Mercedes Benz 320 CE
Mercedes Benz 320 CE
Joo, ajattelin kans
Täytynee asentaa erillinen kauko-ohjain tuota keskuslukkoa ohjaamaan, tuo nykyinen kapula kun ei edelleenkään tiedä mistään mitään. Eikä oo kiva pitää aina toista takaovea auki...
Täytynee asentaa erillinen kauko-ohjain tuota keskuslukkoa ohjaamaan, tuo nykyinen kapula kun ei edelleenkään tiedä mistään mitään. Eikä oo kiva pitää aina toista takaovea auki...
Ei se kaukkari enää toimikaan kun sen ajoneston ohitit.MantaGsi kirjoitti:Joo, ajattelin kans![]()

-93 Toyota Aristo 2JZGTE , Omega mv6 -94, Bmw e61 530d
mulla toimii se kaukkari ihan normisti vaikka ohitettu. eikös tuo boksi sisällä vaan tuo ajoneston ja varashälyttimen jos on. keskuslukon boksi erikseen
Omega B Caravan
Mercedes Benz 320 CE
Mercedes Benz 320 CE