c-vectra saksasta

Keskustelua Opeleista
Taikl
'Senator'
'Senator'

Re: c-vectra saksasta

Viesti Kirjoittaja Taikl »

tämän homman kanssa se on sitten vastustanu ja kunnolla. nyt pari viikkoa tosissaan kateltu autoja ja niistä kolme mitä on oltu jo lähössä ostamaan on menny ennen ku olen ehtiny saaha rahoja saksaan, no nyt laitoin sitten rahat saksaan jo valmiiksi sille tutulle että sitten ku taas löytyy sopiva niin se ei ole ku iskeä kiinni, ei tarvi ootella rahoja. oman autonki myin tänään pois, että toivottavasti nyt alkaa nopiasti tapahtumaan ku töissä auto on pakollinen..
Taikl
'Senator'
'Senator'

Taikl kirjoitti:tämän homman kanssa se on sitten vastustanu ja kunnolla. nyt pari viikkoa tosissaan kateltu autoja ja niistä kolme mitä on oltu jo lähössä ostamaan on menny ennen ku olen ehtiny saaha rahoja saksaan, no nyt laitoin sitten rahat saksaan jo valmiiksi sille tutulle että sitten ku taas löytyy sopiva niin se ei ole ku iskeä kiinni, ei tarvi ootella rahoja. oman autonki myin tänään pois, että toivottavasti nyt alkaa nopiasti tapahtumaan ku töissä auto on pakollinen..
Tänään sitten viimein auto ostettu saksasta, hyvällä tuurilla sitäpittää lähtä ens viikolla se helsingistä hakemaan. pittää selvitellä vain tuo että missä siellä saa hommattua vääliaikaset kilvet ym. kuntoon että saa sen rovaniemelle ajettua.
jjvirtan
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja jjvirtan »

niin taitaa tuo finnlines tuoda autoja Ouluunkin jos niin haluaa,muistako joku vieläkö sinne rahtilaiva kulkee?

Siirtokilven ja luvat voi hakea mistä vaan tullikonttorista kun vaan rungonnumeron tietää,nykyyän pitää kait myös vakuutus jo olla ensin tehtynä.
C1. Vectra 1.8 GTS
Astra G 1.6 8V
Myyn:2.0 dth moottori osina,myös apulaitteet.
Taikl
'Senator'
'Senator'

jjvirtan kirjoitti:niin taitaa tuo finnlines tuoda autoja Ouluunkin jos niin haluaa,muistako joku vieläkö sinne rahtilaiva kulkee?

Siirtokilven ja luvat voi hakea mistä vaan tullikonttorista kun vaan rungonnumeron tietää,nykyyän pitää kait myös vakuutus jo olla ensin tehtynä.
nonii elikkäs auto on keskiviikkona vuosaaressa helsingissä ja haen sen sieltä keskiviikkona pois. nyt jos oon ihan oikein ymmärtäny niin nuo siirtokilvet voin hakea rovaniemeltä katastuskonttorilta ja samalla ottaa sieltä vakuutuksetkin ennen kuin lähden autoa helsingistä hakemaan, edellyttäen että mulla on autosta kauppakirja ja saksan rekisteriote. huomenna ois jo tarkotus hommata nuo kilvet siihen. ja jos nyt oon ihan oikein ymmärtäny niin auto pitäis käyttää tullissakin jossaki välissä näytillä. korjatkaahan jos oon väärässä :D
jjvirtan
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja jjvirtan »

Taikl kirjoitti:
jjvirtan kirjoitti:niin taitaa tuo finnlines tuoda autoja Ouluunkin jos niin haluaa,muistako joku vieläkö sinne rahtilaiva kulkee?

nonii elikkäs auto on keskiviikkona vuosaaressa helsingissä ja haen sen sieltä keskiviikkona pois. nyt jos oon ihan oikein ymmärtäny niin nuo siirtokilvet voin hakea rovaniemeltä katastuskonttorilta ja samalla ottaa sieltä vakuutuksetkin ennen kuin lähden autoa helsingistä hakemaan, edellyttäen että mulla on autosta kauppakirja ja saksan rekisteriote. huomenna ois jo tarkotus hommata nuo kilvet siihen. ja jos nyt oon ihan oikein ymmärtäny niin auto pitäis käyttää tullissakin jossaki välissä näytillä. korjatkaahan jos oon väärässä :D
Siinä luulossa oon että nykyään paprit vaan jätetään/postitetaan tulliin,jos auton kunto on normaali.Huonokuntoisuuden haluavat tarkastaa jos sen papereihin pistää.
C1. Vectra 1.8 GTS
Astra G 1.6 8V
Myyn:2.0 dth moottori osina,myös apulaitteet.
Taikl
'Senator'
'Senator'

jjvirtan kirjoitti:
Taikl kirjoitti:

Siinä luulossa oon että nykyään paprit vaan jätetään/postitetaan tulliin,jos auton kunto on normaali.Huonokuntoisuuden haluavat tarkastaa jos sen papereihin pistää.[/quote

auton hain helsingistä ja kilvet sain sieltä sataman aluuelta. kävin myös näyttämässä takapuskurissa olevaa jälkeä ja toista ajovaloumpiota joka aivan sumea ja kosteutta sisällä. ottivat pari kuvaa ja paperit siinä samalla laitoin kuntoon.
Taikl
'Senator'
'Senator'

tästäki jo ajat sitte verot maksettu ja oikeat kilvet haettu. eli 2.2dti automaatti gts vectra -02, puolinahat, navi ym hilppeet. ostaessa mittarilukema 207tkm (nyt 224tkm). hintaa autolle kaikkineen: auton osto, rahti, siirtokilvet, katsastus ym laput, talvirenkaat 17", lohkolämmitin ja verot= ~6100e. jonkuverran halvemmaksi tuli ja saipaha ainaki vähemmän ajetun mitä täällä suomessa vastaavat myynnissä :wink: muuten tyytyväinen olen ollu, mutta webasto sais vielä olla nii lämpiäis vähä nopiampaa ja ei tarvis pahvia pitää keulassa kovemmilla pakkasilla :-?
pari kuvaa vielä:

Kuva

Kuva

Kuva
Vastaa Viestiin