Autotalli.comissakin oli yks kakstonninen myynnissä. Näytti allekirjoittaneella olevan vähän väärä käsitys 2000 A-vecun hintatasosta Suomessa..... No tulipahan sekin oikaistua..
sitten kun tuosta mamman kanssa päästään yhteisymmärrykseen tuosta saksan reissusta niin mä ajattelin tuoda sieltä b ascon tai b mantan!! saas kattoo paöjon lyövät veroja
On 2003-12-22 19:44, rasmus wrote:
sitten kun tuosta mamman kanssa päästään yhteisymmärrykseen tuosta saksan reissusta niin mä ajattelin tuoda sieltä b ascon tai b mantan!! saas kattoo paöjon lyövät veroja
Asennetta!
ex OPEL ASCONA 1.9SR -80 (r.i.p.),Kadett 1.6i -91,Kadett Caravan 2.0i -89(r.i.p.),Omega Caravan 2.0i -96,Tigra 1.6i -98 (emännän),Astra Sport Caravan 2.2i -01
Mitenkähän paljon noita mittareita on pyöritetty noissa saksan autoissa? Esim. mobile.de:ssä A-veccu, ajettu 130tkm, vm-91, ei kuulosta mahdolliselta? Onko jollain tästä kokemusta?
Kyllä se voi voipi pitää paikkansa. Saksassa kun nuo ovat usien kakkosautoina tai jopa kolmos...
Ei mikään mahdottomuus, auton kuntohan sen kertoo jos tarkkaan tutkii.
GSi B Manta verot luokkaa n. 500€ ja alkuperäiseen topicciin vedoten juuri verotin yhden GSi Kadettin ja verot oli siihen 622€
mikäli ihan oikeen oon kuullu niin yli 25 v vanhoista autoista ei tarvii maksaa veroja.mutta pitääkö ne sitten museokatsastaa???.eli -79 auton sais tuoda ilman veroja.
On 2004-01-20 21:34, janduli wrote:
mikäli ihan oikeen oon kuullu niin yli 25 v vanhoista autoista ei tarvii maksaa veroja.mutta pitääkö ne sitten museokatsastaa???.eli -79 auton sais tuoda ilman veroja.
Ei pidä paikkaansa. Vain 1957 vanhemman auton saa tuoda ilman veroja. Ennen oli eri säännöt, silloin yli 25 vuotiaan auton sai tuoda alennetulla autoverolla (ei verotta siis silloinkaan) ja nykyään kaikenikäisiin autoihin sovelletaan samoja sääntöjä markkinahintoineen ym.