Tekniikka-aiheinen keskustelu moottoriin liittyvistä asioista.
Moottorinohjaus, toiminta, tyyppivikoja, korjauksia, jne...
Älä laita tänne kysymyksiä virittämisestä, sillä niille on olemassa oma alueensa.
aksu von kirjoitti:juu itselläni on kans f28 loota vaihdettu .. se näyttää n. 80km/h kun ajaa 100km/h ja sit kun napsautin sen anturin toiseen asentoon niin oli muistaakseni tyyliin 44km/h satasessa..
No niin, nyt pääsi kokeilemaan ja tosiaan n. satasen mittarivauhdissa mittarissa n.52 km/h. Tasauspyörästössä oleva kehä on F28:sta ja samoin pyörijä, imppianturi on 16 imp. Renkaat 205/55/16".
Eli mittarinopeus pitäisi kertoa n. 1,7-1,8:lla, niin saisi "todellisen" nopeuden.
Pystyykö tuota digimittaria ohjelmoimaan millään tavalla?
kuinka tiukka tuon holkin pitäisi olla? teetin tuon holkin mitoilla
Pit. 26mm
Ulkohalk. 35,2mm
Sisähalk. 27,2mm
tuo 35.2mm ois pitänny vasaralla hakata sinne? pinensin sen 35.1mm ja meni hyvin
ja vielä sellanen että sattuiskohan jollain olemaan niitä laippoja muokattuja f28:iin tai
tai normaaleita. tarvisin sellasen??? tai tehdä mulle sellasen???
calicha92 kirjoitti:otetaas ylöspäin kun heräsi kysymys.
kuinka tiukka tuon holkin pitäisi olla? teetin tuon holkin mitoilla
Pit. 26mm
Ulkohalk. 35,2mm
Sisähalk. 27,2mm
tuo 35.2mm ois pitänny vasaralla hakata sinne? pinensin sen 35.1mm ja meni hyvin
ja vielä sellanen että sattuiskohan jollain olemaan niitä laippoja muokattuja f28:iin tai
tai normaaleita. tarvisin sellasen??? tai tehdä mulle sellasen???
KIITOS
Juu ei tarvi olla niin tiukka että pitää vasaralla takoa, kuhan ei liian väljä kumminkaan ole.
Kai nyt joku sattuis osto-ilmoon vastaamaan. Itse otin omani f16-4 laatikosta ja loppu roska kaatikselle.
sen pystyy aikas hyvin tekeen siitä f16:sen laipasta kun ottaa sen laipan käteen ja pistää f28 viereen niin jokainen varmasti osaa käyttää mielikuvitusta sen verran että saa sen siihen menemään.. jopa minäkin osasin sen tehdä ei tarvinnut muistaakseni kuin yks reikä porata..
sorvataanko siitä laipasta se koko homma pois, missä on se O-rengas, sen laipan tasalle???
ja tuota o-rengasta ei sitten enää tule ??? millä tiivistetään??
ja laippa on f16 laatikosta
sorvataanko siitä laipasta se koko homma pois, missä on se O-rengas, sen laipan tasalle???
ja tuota o-rengasta ei sitten enää tule ??? millä tiivistetään??
ja laippa on f16 laatikosta
mitä mä oon noita tehny niin oon jättänyt pienen olakkeen ja sit laittanu sopivan o-renkaan siihen.
Insignia 2.0 Turbo Sport OPC Line, Mokka 1.4 Turbo Cosmo & Vectra GTS
EX Vectra C 2.0T Sport Biopower & Manta -70 yms...
eipä passannut tuo sisähalkaisijakaan (27.2mm)
vetari ei mahdu läpi, siitäkin ilmeisesti pitää tuo yksi kymmenys ottaa pois
no passaakohan tuo pituuskaan sitten???