enpä usko että sedanista pystyisi pakua tekemään!!
--One should always live a life like a dog.... If you cant eat it or play with it... Piss on it and walk away....--
Vectra B 2.6 V6 Sport -2001
Saab 9-3 2.0T -99
Juu enpä minä varmaksi tiedä.... kokeilemallahan tuo selviää....
muuten vaan suikkalakit tuntien niin mielestäni voi aiheuttaa vain naurunremakan konttorilla jos sedan mallisen auton kanssa pyyhällät sinne ja vaadit katsastamaan pakettiautoksi...
--One should always live a life like a dog.... If you cant eat it or play with it... Piss on it and walk away....--
Saab 9-3 2.0T -99
kadett85 kirjoitti:No munamallista tässä on kyse. Jos vanhalle gsi:lle antais uuden elämän.
Onhan dieselissäki isot etutolpat? semmonen kuva mulle ainaki jäi kun lueskelin motonetin varaosalistaa.
Juu! diisseleissä on isot tolpat! kadeteissa ja astroissa ainakin! sorsista en tiedä!
miksi sää siitä dieseliä teet?? jos saa kysyä?
Saab 9-3 2.0T -99
seku vaan. 85vm 1.8 gsi josta on tällähetkellä kone rikki. aattelin vaan että sillä vois tulla ajettuaki dieselillä. ei menis bilsteinit ja madallukset hukkaan.
Katsastus mies sano että farmarit ja tila-autot onnistuu. toinen katsastusmies meinasi että pitää olla tyyppihyväksytty pakettiautoksi pitää vielä ottaa selvää.
onko kellään muna kadettia joka olis rekisteröity pakettiautoksi?
1.8E-GSI--E-CC-43
Comboja mieki vaan löysin.
konttorilla puhu se tyyppi että joitain korsia ja 205 pösöjä ainaki saa pakuksi.
mitähän siellä rekkarissa pitää lukea että onnistuu?
205 näyttää olevan vähän vastaava ko combo eli perä on ihan erinäkönen no normaalissa.
Onnistuskohan kadettiki jos korsaki onnistuu?
Ei tule mieleen munakadettia pakuna. Ykkös/kakkosgolfia ja 205:ttä ilman korimuutoksia on nähty, (ehkä pelti-ikkunoilla varustettu Corsa jossain ulkomailla). Nuo suomalaiset keksinnöt lienee saatu rekisteriin juuri tuon tyyppihyväksynnän perusteella. Golfista taidettiin kertoa semmoistakin, että joku nokkela sanoi "mulle kans, kun postillakin on". Eihän tuosta kukaan voine tosissaan väittää, että munakadetti edustaisi eri autotyyppiä kuin golf tai 205, mutta tsertifikaatti pitäis löytyä