Vectra B2 hammastanko kysymys

Auton alustaan liittyvä keskustelu.
Renkaat, vanteet, madaltaminen, jarrut, jne...
irYobYetaMis
OCF Yhteyshenkilö
OCF Yhteyshenkilö

Re: Vectra B2 hammastanko kysymys

Viesti Kirjoittaja irYobYetaMis »

Vuoden foruumilainen 2017, 2018
Formulatietäjä 2014
jigi85
'Kadett'
'Kadett'

Viesti Kirjoittaja jigi85 »

Itse tilasin saksasta takuukorjatun hammastangon, hintaa oli 240€ ja siihen pantti 60€ minkä olisi saanut takaisin jos olisi jaksanut postitella entisen takaisin. Vaihtotyö oli ainakin zafiraan aika kinkkinen homma, vectraan mielestäni todella helppo koska tilaa on ihan eritavalla. Voin soitella aamulla timosen autoon (kaverille) niin voi katsoa koneelta ne erot niissä tangoissa. Kyseiseen appiukon zafiraan oli vaihdettu 2 vuotta aikaisemmin tehdaskorjattu hammastanko, alhaiset rengaspaineet luultavasti rikkoneet tämän kunnostetun, eikä mennyt takuuseen, korjaus olisi maksanut yli 1300€. Samoja kunnostettuja tankoja myyvät marmoritiskilläkin.
irYobYetaMis
OCF Yhteyshenkilö
OCF Yhteyshenkilö

Viesti Kirjoittaja irYobYetaMis »

Joo, sori, ei oo tullut päivitetty tämän threadin :\

Lopulta sain kunnostettu hammastanko saksasta, 1v takuulla , 290€ toimitettu, zf merkkinen. Toimittajan tiedot löytyy mun projekti threadissa.

Ja voin kokemuksestani sanoa että ainakin V6 Vectrasta ei kyllä löytyy paljon mitään tilaa ;) :(
Yritimme vaihtaa itsemme takapihalla mut ei millään onnistuu kun emme saanut se koko apurunko irti ja alas. Meillä oli vain sen taka osa irti ja tiputettu n.8cm, hammastanko kokonaan irti jne, mut ei mahtanut ulos.
Käyttäjä NOesc voi ehkä selittää parempi suomeksi kun minä lol.
Eli, ainakin näissä koneessa ei se niin helppoa oo.

No, aika varattu ensi viikolla korjamoon. Multa ei löytyy sekä työkaluja ja olossuhteet että aika :(
Vuoden foruumilainen 2017, 2018
Formulatietäjä 2014
M lampinen
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja M lampinen »

Joo omaanikin vahdoin hammastangon ni oli mustakin aika pirullinen homma :o

Niin siis vaikka oli nosturikin saati maassa :o
Vikakoodien lukua mikkelissä: TECH2/mdi+Turvakoodin selvitys.
jigi85
'Kadett'
'Kadett'

Viesti Kirjoittaja jigi85 »

Juu, niin toki voi ollakkin vähän enemmän ahtaalla, vertasin joo omaan 2.0 koneella olevaan. =) Monttu on kyllä aika lailla pakollinen tai sitten nosturi. Just lueskelin sun auton stoorin. Mulla on muuten sulta ostetut (talvi) vanteet, koki vaan pienen muutoksen eli hiekkapuhallus ja pulverimaalaus valkoisella. :D
Vastaa Viestiin