nolo (kuka sitten onkaan)

Keskustelua Opeleista
Miro.Simounen
OCF Member 2017

Viesti Kirjoittaja Miro.Simounen »

On 2003-11-24 22:00, Conaa.B. wrote:
On 2003-11-24 21:40, ipa wrote:
jep jep!!
http://photo.jippii.fi/fi/image//data/p ... 25799.jpeg
edit:kuvattu motoparkissa elokuussa
KÄÄÄK!!! Perkele ku säikähdin kuvan avauduttua!! :wink:

Kuva

<font size=-1>[ This Message was edited by: Conaa.B. on 2003-11-24 22:01 ]</font>
voi herranjumala kun on näyyyytt... hirvee :eek:
sauli
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja sauli »

Voi Omega parkaa mikä kohtalo.. :sad:
Fallen
'Senator'
'Senator'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Fallen »

Mielestäni tämäkin Calibra menty pilaamaan tuolla siivellä =( sääliksi käy autoa... ja tämähän oli vain minun mielipide eikä auton omistajan tarvi vetää hernettä nenään jos tämän sattuu lukeen =)
kukin laittaa tyylillään, mutta... :wink:

http://www.opel-tuning.org/kuvat/calibra/mkuu/05.jpg
sauli
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja sauli »

Toi vois olla jotenkuten siedettävä, jos siipi olis ihan tossa kontin tasossa.. Eikä noin älyttömän korkea. :roll:
tumppa2
OCF Member 2015
Viesti:

Viesti Kirjoittaja tumppa2 »

Kyllä tässä noista päätellen ei kyllä kannata vakion näköseen autoon alusiipeä pultata näyttää vähän villiltä ja erottuu siipi liikaa.
Artturi-Iivari
'Agila'

Viesti Kirjoittaja Artturi-Iivari »

Niinhän se on että toinen tykkää isästä ja toinen tyttärestä... Mut kyllä sitä jonkunlaista itsekritiikkiä pitäis olla tai tietenkin on mahdollista että halutaan provosoida...
Tunari-82
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Tunari-82 »

Kato odotinki jo et koska joku läntää mun calican kuvan tänne "varottavaksi esimerkiksi"ton alusiiven myötä!Oon saanu tosta kuulla ihmettelyjävi**uilua(jotku jopa kehuneet)että en ota sitä kohta periaattestakaan pois...tai sit otan.oon katellu tilalle itc-look spoikkaa.
ps.poliisitkin tota ihmetteli ja kysy et eikö yhtään enää isompaa,minä siihen et eikö toi nyt jo piisaa.ottivat vielä kuvankin siitä!
ipa
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja ipa »

kameralla on pakottava tarve päästä ottamaan kuva kun kohdalle sattuu jotain erikoista.

tuolta lisää kuvia motoparkista.

http://photo.jippii.fi/fi/publicalbum?album=14520

<font size=-1>[ This Message was edited by: ipa on 2003-12-17 23:35 ]</font>
Fallen
'Senator'
'Senator'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Fallen »

Mutta aatelkaas nyt jos kaikilla ois samantyylinen maku.. mitä hauskaa sillon missään ois? :smile:
Tunari-82
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Tunari-82 »

Mun mielestä sellasta pientä takalippaa on turha laittaa minkä hätinä huomaa.Niinku esim calibran orkkis spoikka!Jokainen tekee niinku tykkää,itellehän sitä autoa laitellaan eikä muiden miellyttämiseksi! :wink:
Rieskale
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja Rieskale »

Mun mielipide: matala takahelma, tuplaputkisto ja ei takaspoileria ollenkaan. Siinä on Calibran perä parhaimmillaan. Mutta repikää tuosta huumoria http://santelmo.eco.ub.es/~clubgsispain ... bcd863d135
edit: tuolla sivustolla on paljon erikoisemmin rakennettuja calikoita

<font size=-1>[ This Message was edited by: Rieskale on 2003-12-18 21:31 ]</font>
NOesc
OCF Member 2022
OCF Member 2022

Viesti Kirjoittaja NOesc »

espanjalaiset ovatn noteeranneet kerholaistenkin autot, mm. modena flash:stä sutiin lotariompusta ja senusta on kuvia...
1.3OHC -81 / X20XEV -98
I know i dont know the right way..
hercules
'Diplomat'
'Diplomat'
Jäsennumero: 1298
Viesti:

Viesti Kirjoittaja hercules »

Aika mautonta hommaa. Taitaa vikana olla vain se että sulla ei ole eikä varmaankaan tulekkaan olemaan sellaista koskaan.
Kannattais kääntää se naamas peiliä vasten ja katella sinne et oisko omassa asenteessa jotain vikaa...
Zeni
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Zeni »

Tästä topicista löytyi aivan järkyttäviä autoja. Hui helvetti :eek: Ainut hienous noissa on se , että ei pääse matkoilta nauru loppumaan kun tulee tollainen vastaan.
-----Zeni-----
"Aluminum, tastes like fear
Adrenaline, it pulls us near"
Rieskale
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja Rieskale »

On 2004-02-02 12:49, hercules wrote:
Aika mautonta hommaa. Taitaa vikana olla vain se että sulla ei ole eikä varmaankaan tulekkaan olemaan sellaista koskaan.
Kannattais kääntää se naamas peiliä vasten ja katella sinne et oisko omassa asenteessa jotain vikaa...
Jos mua tarkoitit niin itse asiassa tällä hetkellä on vielä takaspoikka kiinni(joku zenderin valmistava). Ja se kyllä lähtee siitä kuhan vaan päässään ja ehditään auton kimppuun tuossa keväämmällä. Ja sehän oli vain MINUN mielipide. Minuun ei vetoa nuo "kellä on isoin siipi on kovin jätkä"- höpötykset. Jokainen menee tyylillään ja sehän tästä autonrakentelusta tekeekin rikkaan harrastuksen. Mitä milenkiintoa siinä enää ois jos kaikkien autot näyttäis samalta?
MB 300 CE
Ex. Calibra 16V
Vastaa Viestiin