nolo (kuka sitten onkaan)

Keskustelua Opeleista
brian
'Kadett'
'Kadett'

Viesti Kirjoittaja brian »

savonlinnassa on jollain ihan tuliterä vectra sellanen musta johon se idiootti on pultannu jonkun ihme teräs/lasikuitu spoileri viritelmän kontin päälle!! siis kuvottava.. helvetin iso laatikko auto ja sellanen vipatin siinä kontin päällä.. ei voi kun nauraa sellaselle pellelle!!!
Amppa
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Amppa »

Aha
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja »

Nauru pidentää ikää..kuulemma..
severi
'Kapitän'
'Kapitän'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja severi »

Ihan pakko kysyä?

Kumpi nyppii enemmän? Se spoileri vai se, että sulla ei oo mustaa tuliterää vectraa?
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja »

Sen verran täytyy kyllä aihetta hieman sivuten sanoa että eräässä pikkukaupungissa joku teini hommasi tuontiautona alkukesästä..mielestäni TODELLA näyttävän näköisen Mitsubishi Eclipsen (luullakseni..voi olla joku muukin) jota ihastelin aina kun satuin sen liikenteessä näkemään..KUNNES tässä syksyllä todella suureksi ihmetyksekseni huomasin että se "lippispää" oli menny laittamaan autoonsa..suoraan sanoen mauttomimman takaspoikan mitä olen eläessäni nähnyt!!

Ihmetyttää vaan että onko tosiaan niin että joillain ihmisillä ei ole tyylitajun tippaakaan..eikä ilmeisesti kavereillakaan kanttia sanoa että tuo kyseinen spoikka on TODELLA ERITYISEN mauton.

tosissaan erikoisen näyttävä auto pilattiin tässä tapauksessa täysin..harmi...
wiquel
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja wiquel »

Mielipiteitä on monia..eikä niistä voi kiistellä. Miksi siis aina väitellä näistä alusiivistä?

<font size=-1>[ This Message was edited by: wiquel on 2003-11-03 20:02 ]</font>
MadFin
'Kadett'
'Kadett'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja MadFin »

On 2003-11-03 17:43, mä wrote:
Ihmetyttää vaan että onko tosiaan niin että joillain ihmisillä ei ole tyylitajun tippaakaan..eikä ilmeisesti kavereillakaan kanttia sanoa että tuo kyseinen spoikka on TODELLA ERITYISEN mauton
Täälläpäin on _suhkot_ (94-95 uskoisin) uuteen toyotaan (perinteinen teini-corolla, mutta se ei ole asian ydin) pultattu kiinni puinen takaspoileri. En tajua syytä siihen.
edelbrock
'Kapitän'
'Kapitän'

Viesti Kirjoittaja edelbrock »

Kyllä ne alusiivet on suoraan saatanasta...

Toivottavasti muoti-ilmiö menee nopeasti ohi.
ipa
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja ipa »

noista alusiivistä
että eivät kuulemma kelpaa katsastus inssille joka paikassa ja (tyyli)poliisi on niitä poistattanut tien päällä.
kas kun niissä on liian teräviä reunoja.

edit:
http://ffp-motorsport.com/bb/viewtopic.php?t=4717

<font size=-1>[ This Message was edited by: ipa on 2003-11-03 21:19 ]</font>
Rieskale
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja Rieskale »

Pahin viritys, jonka oon nähnyt: spoikan jalat kuparia tai jotain vastaavaa maalattua käsintaiteltua putkea, itse siipi n. 1mm paksuista metritavara peltiä peltisaksilla muotoiltuna ja koko höskä kiinnitettynä popniiteillä niin takakonttiin kuin myös tuo "siipi" niihin putkiin... ja auto oli 90-luvun nissan...
SKL
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja SKL »

Onhan ne hirveitä hökötyksiä...
OVERDRIVE.FI
Veeksi
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Veeksi »

On 2003-11-03 23:14, Rieskale wrote:
Pahin viritys, jonka oon nähnyt: spoikan jalat kuparia tai jotain vastaavaa maalattua käsintaiteltua putkea, itse siipi n. 1mm paksuista metritavara peltiä peltisaksilla muotoiltuna ja koko höskä kiinnitettynä popniiteillä niin takakonttiin kuin myös tuo "siipi" niihin putkiin... ja auto oli 90-luvun nissan...
toivottavasti ne niititkin ovat olleet kuparia :smile:
polarbear
'Kadett'
'Kadett'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja polarbear »

mä: oliko kyseessä semmonen ihan candyvaaleenpunanen eclipse ? sitte se o varmaan täällä "firman" parkkiksella kanssa, aika vekotin ;)
Viper
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja Viper »

Mun mielestä se on taas kaikkein siistein c vectra mitä oon nähnyt. Ehkä se musta väri vaikuttaa asiaan, kun c vectra on muuten niin ruma(edestä päin).
B-Na
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja B-Na »

On 2003-11-04 11:32, polarbear wrote:
mä: oliko kyseessä semmonen ihan candyvaaleenpunanen eclipse ? sitte se o varmaan täällä "firman" parkkiksella kanssa, aika vekotin :wink:
Ei perkele, onks se AAPO?
"Haista hurri vittu" - Lurttinen
Vastaa Viestiin