nolo (kuka sitten onkaan)
Sen verran täytyy kyllä aihetta hieman sivuten sanoa että eräässä pikkukaupungissa joku teini hommasi tuontiautona alkukesästä..mielestäni TODELLA näyttävän näköisen Mitsubishi Eclipsen (luullakseni..voi olla joku muukin) jota ihastelin aina kun satuin sen liikenteessä näkemään..KUNNES tässä syksyllä todella suureksi ihmetyksekseni huomasin että se "lippispää" oli menny laittamaan autoonsa..suoraan sanoen mauttomimman takaspoikan mitä olen eläessäni nähnyt!!
Ihmetyttää vaan että onko tosiaan niin että joillain ihmisillä ei ole tyylitajun tippaakaan..eikä ilmeisesti kavereillakaan kanttia sanoa että tuo kyseinen spoikka on TODELLA ERITYISEN mauton.
tosissaan erikoisen näyttävä auto pilattiin tässä tapauksessa täysin..harmi...
Ihmetyttää vaan että onko tosiaan niin että joillain ihmisillä ei ole tyylitajun tippaakaan..eikä ilmeisesti kavereillakaan kanttia sanoa että tuo kyseinen spoikka on TODELLA ERITYISEN mauton.
tosissaan erikoisen näyttävä auto pilattiin tässä tapauksessa täysin..harmi...
Täälläpäin on _suhkot_ (94-95 uskoisin) uuteen toyotaan (perinteinen teini-corolla, mutta se ei ole asian ydin) pultattu kiinni puinen takaspoileri. En tajua syytä siihen.On 2003-11-03 17:43, mä wrote:
Ihmetyttää vaan että onko tosiaan niin että joillain ihmisillä ei ole tyylitajun tippaakaan..eikä ilmeisesti kavereillakaan kanttia sanoa että tuo kyseinen spoikka on TODELLA ERITYISEN mauton
noista alusiivistä
että eivät kuulemma kelpaa katsastus inssille joka paikassa ja (tyyli)poliisi on niitä poistattanut tien päällä.
kas kun niissä on liian teräviä reunoja.
edit:
http://ffp-motorsport.com/bb/viewtopic.php?t=4717

<font size=-1>[ This Message was edited by: ipa on 2003-11-03 21:19 ]</font>
että eivät kuulemma kelpaa katsastus inssille joka paikassa ja (tyyli)poliisi on niitä poistattanut tien päällä.
kas kun niissä on liian teräviä reunoja.
edit:
http://ffp-motorsport.com/bb/viewtopic.php?t=4717

<font size=-1>[ This Message was edited by: ipa on 2003-11-03 21:19 ]</font>
Pahin viritys, jonka oon nähnyt: spoikan jalat kuparia tai jotain vastaavaa maalattua käsintaiteltua putkea, itse siipi n. 1mm paksuista metritavara peltiä peltisaksilla muotoiltuna ja koko höskä kiinnitettynä popniiteillä niin takakonttiin kuin myös tuo "siipi" niihin putkiin... ja auto oli 90-luvun nissan...
toivottavasti ne niititkin ovat olleet kupariaOn 2003-11-03 23:14, Rieskale wrote:
Pahin viritys, jonka oon nähnyt: spoikan jalat kuparia tai jotain vastaavaa maalattua käsintaiteltua putkea, itse siipi n. 1mm paksuista metritavara peltiä peltisaksilla muotoiltuna ja koko höskä kiinnitettynä popniiteillä niin takakonttiin kuin myös tuo "siipi" niihin putkiin... ja auto oli 90-luvun nissan...