outo vika g astrassa.

Koriin ja sisustaan liittyvät asiat. Keskuslukko, sähkölasit, sisustan purku, jne...
Vastaa Viestiin
gt 16v
'Admiral'
'Admiral'

outo vika g astrassa.

Viesti Kirjoittaja gt 16v »

Aika vekkuli ongelma tossa mun astrassa. eli kun rattia pyorittää hitaasti kumpaan suuntaan tahansa kun auto on liikkeessä etenkin kovemmassa vauhdissa. Tuntuu ratissa jännää nykimistä ja nypytystä. HGomma ei toistu paikalla pyörittäessä. Missähän vika? Voisko olla et tehostimen öljy ois niin paskasta. Ei vissiin ikinä vaihdettu ja ajettu miltein 300 tkm. Laakeri, murros, Mikä lie pitää vissii ajaa vaan vikaa ulos...
Classe
'Kadett'
'Kadett'

Viesti Kirjoittaja Classe »

Mulla on ihan sama juttu. Gastra -99 ajettu 95t.
Jaakko-
'Senator'
'Senator'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Jaakko- »

Onkoha tuo joku ominaisuus tuntuu nuissa meijänki molemmissa astroissa sillon tällön. Niiku se tehostus ei ois tasasta vaan vähä sykkivää, mutta ei sitä etes selvästi tunne. eikä kyllä häirittekkään
Gastrat -99 1.6 8v 87tkm ja -01 1.6 16v 130tkm.
Ville3434
'Agila'

Viesti Kirjoittaja Ville3434 »

Ohjaustehostimen nesteet vähissä. Mulla ainaski siitä johtui. aj. 240tkm. Vähän varmaan vuotaa. Alkuperäisen pumpun hinta n. 1500€... :(
Janne M
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Janne M »

Lisää OT-nestettä (muistaakseni vihreää). Väärää ainetta sinne EI kannatta sotkea joukkoon. Eli jos et ole varma mitä olet sinne laittamassa, hae merkkiliikkeestä oikeaa litkua.