Nyt ois aika alkaa väkertään tuommoisia kapistuksia vanhojen mätien ja rumien paikalle. Nämä sutiin härpättimet ovat valmiina hyllyssä mutta odottavat vain paikalleen laittoa.
Vikana vaan on se kun en itse ole mikään koripuolen mestari, että neuvoja saa tarjota oikein urakalla.
Projekti kuvia jollakin?
Hitsaamalla, koritinalla, korikitillä vai millä sen kiinni laittaa?
Jätetäänkö vanhaa alle, paljonko, vaiko ei ollenkaan?
Pyöreät takakaaret -> A Omega
Pyöreät takakaaret -> A Omega
- Rusko Motorsport -
Ampera - Range Rover Sport - Audi A5 - Vectra 2.8T - Omega XEV Turbo - Monza M50
Napadynotys, säädöt ja vaikka turbotuksetkin Tampereella, kysy!
mm. Maxxecu/SPTronics/Ecumaster/Tunerstudio
Ampera - Range Rover Sport - Audi A5 - Vectra 2.8T - Omega XEV Turbo - Monza M50
eli peltejä ei jätetä päällekkäin vaan leikataan entinen tarkasti uuden mukaan pois että saadaan liitettyä siihen kyljen peltiin päittäin jolloin ei jää kohoumaa siihen liitoskohtaan. helpottaa pohjien tekoa.
itse tein mantaan päällekäin liittämällä, olis pitäny päittäin vetää tai sitten kantti koneella ajaa reunaan pokkaus. noh, joskus se on aloitettava. tekee ens kerran paremmin. tinauksenkin opettelin ja hyvä tuli. kantsi opetella.
itse tein mantaan päällekäin liittämällä, olis pitäny päittäin vetää tai sitten kantti koneella ajaa reunaan pokkaus. noh, joskus se on aloitettava. tekee ens kerran paremmin. tinauksenkin opettelin ja hyvä tuli. kantsi opetella.
2.0t Re85
Mihinkäs "pläkkäri" ohjeensa kadotti?
E: Joo ja kaaret ovat nyt kiinni, ei hyvin mutta on. Vaatii todella paljon sitten pohjien tekoa kun jätin ne sillain päällekkäin.
E: Joo ja kaaret ovat nyt kiinni, ei hyvin mutta on. Vaatii todella paljon sitten pohjien tekoa kun jätin ne sillain päällekkäin.
- Rusko Motorsport -