Kalvoa ikkunaan...
-
Petropoulos
- 'Kadett'

Kalvoa ikkunaan...
Haudi taas!!
Ei kellää satu olee tiedossa lahden seudulla halpaa ja hyvää paikkaa missä laittasvat kalvoa ikkunoihin??
Ei kellää satu olee tiedossa lahden seudulla halpaa ja hyvää paikkaa missä laittasvat kalvoa ikkunoihin??
Soittele Lustigille
www.juhalustig.fi/
www.juhalustig.fi/
-
Petropoulos
- 'Kadett'

Käsittääkseni nuo completosin 3D-kalvot ovat muotoonsa valmiiksi leikattuja ja muovattuja, joten laittaa kiinni vaan.Petropoulos kirjoitti:mitenkä tuo lustig toimii? itse en enää rupea veivaamaa kalvoa ikkunaa.. yhen kerran kokeillu ja riitti mulle
VWSharan 2.0TDI, Vectra C 1.9CDTI exiä kymmenkunta ooppelia ja muutama kansanauto.
- Tissi Paroni
- 'Senator'

- Viesti:
Kyllä Lustig:n äijät todellakin osaa hommansa. Takasivulasit ja takalasi oli muistaakseni 170 egee kun ex muijan autoon laittoivat. (Megane)
Ja kun mulle laittoivat Vitoon, niin niissä 3 takalasissa meni aikaa... Ehkä max 15 min
Ja tuli perkeleen hyvät!!!
Ja kun mulle laittoivat Vitoon, niin niissä 3 takalasissa meni aikaa... Ehkä max 15 min
Apinat, ne tappavat kaikki oudot yksilöt. Ja jos se soveltuu apinoihin, soveltuu se varmasti myös ihmisiin!!!
- A.H 20.04.1889-30.04.1945 -
www.maxboom.fi
www.maxboom.fi
Halpaa ja hyvää ei tunnetusti saa samassa paketissa...
No joo, Brand Factory (entinen Trim Line) tekee vissiin ihan hyvää jälkeä. 3M kalvoa olen käynyt sieltä ostamassa, muuten ei ole paikasta omakohtaisia kokemuksia, kun olen aina kalvottanut itse...
No joo, Brand Factory (entinen Trim Line) tekee vissiin ihan hyvää jälkeä. 3M kalvoa olen käynyt sieltä ostamassa, muuten ei ole paikasta omakohtaisia kokemuksia, kun olen aina kalvottanut itse...
Ascona C x2: GL 20NE ja LS "Sprint" C20XE
Astra H Wagon Ultimate Z16XER
Vectran italianserkku
Astra K Sports tourer B14XFT
Astra H Wagon Ultimate Z16XER
Vectran italianserkku
Astra K Sports tourer B14XFT
Eli Lustig:n äijät vetää kalvot lasiin ja leikkaa mattoveitsellä ylimääräiset pois? Toimii ehkä pakun takaikkunoissa, mutt ei varmaankaan avautuvissa ikkunoissa kovin pitkään... Vai?Tissi Paroni kirjoitti: Ja kun mulle laittoivat Vitoon, niin niissä 3 takalasissa meni aikaa... Ehkä max 15 minJa tuli perkeleen hyvät!!!
Kun eikö ne lasit pitäis irrottaa kokonaan ja kalvottaa sitten? Ainaskin Nismossa jäi pari milliä vajaaksi reunoista, kun kalvotti ikkunat paikallaan...

-
Fittiville
- 'Senator'

- Viesti:
....tai purkaa ovipahvit ja tiivisteet pois ympäriltä niinku yleensä tehään ku kunnolla kalvotetaan...Jeze kirjoitti:Eli Lustig:n äijät vetää kalvot lasiin ja leikkaa mattoveitsellä ylimääräiset pois? Toimii ehkä pakun takaikkunoissa, mutt ei varmaankaan avautuvissa ikkunoissa kovin pitkään... Vai?Tissi Paroni kirjoitti: Ja kun mulle laittoivat Vitoon, niin niissä 3 takalasissa meni aikaa... Ehkä max 15 minJa tuli perkeleen hyvät!!!
Kun eikö ne lasit pitäis irrottaa kokonaan ja kalvottaa sitten? Ainaskin Nismossa jäi pari milliä vajaaksi reunoista, kun kalvotti ikkunat paikallaan...
Opel Omega 2.2 elegance wagon -01
Opel Astra 1.6 -01
Opel Astra 1.6 -01
-
Fittiville
- 'Senator'

- Viesti:
Niin no toi 15min. toimii noissa pakun laseissa mutta en usko että lustig sentää avautuviin laseihin niitä kalvoja vaa heitä....Jeze kirjoitti:15 minuutissa kolmesta ikkunasta???maverick kirjoitti: ....tai purkaa ovipahvit ja tiivisteet pois ympäriltä niinku yleensä tehään ku kunnolla kalvotetaan...
Opel Omega 2.2 elegance wagon -01
Opel Astra 1.6 -01
Opel Astra 1.6 -01
- Tissi Paroni
- 'Senator'

- Viesti:
Jes, 15 min 3 lasissa. Ei sillä melko suoria lasejahan ne on.. Et helpot ne on kalvottaa. Mutta kuplattomat tuli ja siistiä oli jälki sisältäkin.
Enkä kyllä usko että tollasessa kalvotus firmassa ihan äkisti aletaan ottaan laseja kokonaan irti (Laskevat/nousevat), et eiköhän se sillä tiivisteiden irrotuksella hoideta.
Ja sen mitä ite oon kalvoja laseihin läntänny, niin se etuikkunoidenkin irrotus on ihan turhaa. Ihan yhtä virheettömän saa vaikka ne on paikallaankin.
Ja siittä naarmuuntumisesta. Ainakin mun mielestä lustig käyttää just sitä naarmuuntumatonta kalvoa niin kun muutkin amma miehet!!! Oisko 3M tai vast.
Enkä kyllä usko että tollasessa kalvotus firmassa ihan äkisti aletaan ottaan laseja kokonaan irti (Laskevat/nousevat), et eiköhän se sillä tiivisteiden irrotuksella hoideta.
Ja sen mitä ite oon kalvoja laseihin läntänny, niin se etuikkunoidenkin irrotus on ihan turhaa. Ihan yhtä virheettömän saa vaikka ne on paikallaankin.
Ja siittä naarmuuntumisesta. Ainakin mun mielestä lustig käyttää just sitä naarmuuntumatonta kalvoa niin kun muutkin amma miehet!!! Oisko 3M tai vast.
Apinat, ne tappavat kaikki oudot yksilöt. Ja jos se soveltuu apinoihin, soveltuu se varmasti myös ihmisiin!!!
www.maxboom.fi
www.maxboom.fi