Kertokaas tietävämmät missä hintaluokassa lasien tummennukset pyörii..ja miten on esim etusivulasien tummennuksiin suhtauduttu katsastuksissa/ mitä lait ja asetukset asiasta sanoo?
Opel Astra G 1.6 8V -99 (-99-02)
Opel Astra G Coupe Bertonen 1.8 16V -01 (-02-05)
Volvo C70 T5 Cabriolet -01 (nykyinen menopeli) (-05-??)
Vectra A 1.6 -89 (varakulkine ja mahdollinne projekti)
On 2003-01-19 16:08, salex wrote:
Ikkunoiden tummennus meillä, takaikkunat 180 euroa. Takaikkunat ja etusivuikkunat 240 euroa. Kalvon sävy on hiili ja tummuuden voit valita itse.
Löytyiskös kuvaa autosta jossa kaikki paitsi tuulilasi tummenettuna?
<font size=-1>[ This Message was edited by: L@te on 2003-01-19 19:26 ]</font>
Kaverilla on Mantassa 50% kalvo etusivuissa ja meni katsastuksesta läpi. 50% kalvo on vaikea huomata lasista, minä hion aina avattavien ikkunoiden reunat kalvon laittamisen jälkeen, jolloin lasin reuna on ihan sileä ja siitä ei tunne kädellä, että lasissa on kalvo. Itselläni on ollut jo 35% kalvo etusivuissa muutaman kuukauden, eikä ole poliisit pysäyttäneet.
Kierteletkö joitakin kaupunkeja vai onko sulla vakio paikkakunta jossa laittelet noita kalvoja. Meinasin nimittäin nyt kun kevätkelit alkaa niin kalvottaa tuon senun lasit.
Niin kysymys oli tarkoitettu salexille.
<font size=-1>[ This Message was edited by: kimmo on 2003-01-21 21:22 ]</font>
Pieksämäellä päin teen ikkunoiden tummennuksia, mutta voin tulla myös lähikaupunkeihin esim. Jyväskylä, Kuopio, Varkaus, Mikkeli jne., jos itseltäsi löytyy jonkinlainen paikka kalvotusta varten.
On 2003-01-19 15:31, Vectr@ B wrote:
Aivan,itselläni kaikki lasit tummia ja joka kerta katsastuksesta on mennyt läpi.Eivät myös liikenteessä ole maininneet asiasta.(ei tuulilasi )
Hyvältähän se näyttää, pakko kysyä mikä "vahvuus" noissa kalvoissa entä onko hiili vai mikä ja minkä tekemät?
On 2003-01-21 15:06, salex wrote:
Sinulla taitaa olla B Vectra? Muutama tunti kannattaa varata kalvotusta varten.
Juu niin on ja sedan mallinen. Varmaan joku perjantaipäivä olisi tarkoitus, meinaan tulisin täältä etelästä ja ajaisin Pieksämäen kautta Kuopioon. Otan yhteyttä kunhan olen menossa Kuopioon.
Mitehän katasastus mies suhtautuu jos tummennan tummennus sprayla etusivu lasit vähän tummemmaksi? Ajattelin että jos tummentaisi myös tuulilasin ylä reunan tuleekohan katsastus miehellä sanomista?