Opel vectra 2,0 DTI vm-00 diesel syöttöpumppu hakusessa!!!
-
korbimotors
- 'Admiral'

Opel vectra 2,0 DTI vm-00 diesel syöttöpumppu hakusessa!!!
Mistä löytäisin parhaiten syöttöpumpun kyseiseen autoon kun se on ilmeisesti mennyt sököksi vaikka autolla ajettu vain 208tkm ja ei ikinä ole ollut mitään vikoja autossa aikaisemmin.ISOJA vikoja siis!! Auto vain sippas kesken matkan teon ja ei yritä edes käyntiin enää. Voiko pumppu mennä noin vain rikki? Kallis remontti ilmeisesti edessä? Niin ja onko tuo kallis osa nimeltää syöttöpumppu vai mikä se oikein on? Pystyykö nuita pumppuja korjaamaan ollenkaan vai onko se ainut vaihtoehto laitattaa uus pumppu. Jos joku tietää niin kertokoot sen minulle mikä vielä olis mahd. vika miksi ei lähde käyntiin enää eikä edes yritä vaikka sahais 5 akullista virtaa...
Mulla olis tuohon syöttöpumppuun uusi ohjainyksikkö. Siis jos sun moottorin koodi on Y20DTH.
Tämä boxi on ilmeisesti se joka pimenee ja sitä ei saa erikseen, vaan on ostettava koko pumppu(1500€). Boxi on syöttöpumpun päällä, 6:lla ruuvilla kiinni ja siihen menee 4 johtoa(juotettu hopealla). Ei paha homma vaihtaa.
Tämä boxi on ilmeisesti se joka pimenee ja sitä ei saa erikseen, vaan on ostettava koko pumppu(1500€). Boxi on syöttöpumpun päällä, 6:lla ruuvilla kiinni ja siihen menee 4 johtoa(juotettu hopealla). Ei paha homma vaihtaa.
-
korbimotors
- 'Admiral'

Onko tämä boxi mikä sinulla on niin varmasti ehyt ja mikä sen hinta olisi? auto on tänään viety korjaamolle ja ehkä perjantaina 16.6 he alkavat katsomaan mikä autossa on vikana. onko näin että pumppua ei tarvitse edes irroittaa jos tämän boxi on mennyt vain rikki? mutta mistähän sen tietää onko se boxi rikki vai mikä on vikana,saako sen jotenkin testattua että se olis just siinä boxissa se vika? Haluatko soittaa minulle suoraan niin olisi helpompi keskustella asiasta ja siitä boxin hinnasta? numeroni on 0404 138138 voit laittaa viestiäkin niin voin vaikka itse sit soittaa sinulle? tai jos sulla on messenger käytössä niin senkin kautta voitais vaihtaa asioita... minulla on tuo messenger käytössä nim.merkillä korbimotors@hotmail.com T.JaniJuho M-P kirjoitti:Mulla olis tuohon syöttöpumppuun uusi ohjainyksikkö. Siis jos sun moottorin koodi on Y20DTH.