Callu vaihdelaatikon öljyt!! KIIRE!!
- CalibraDTM
- 'Kapitän'

Callu vaihdelaatikon öljyt!! KIIRE!!
Kuka osais sanoa mistä calibraan lisätään vaihdelaatikon öljyä kun en itse oikein ole löytänyt kyseistä paikkaa.
Mutta neuvokaa niin pian kuin mahdollista.
Mutta neuvokaa niin pian kuin mahdollista.
Mua voi koittaa mut mua ei voi voittaa!!!!!!!
BLING BLING!! **tun köyhät!
-
Fittiville
- 'Senator'

- Viesti:
- CalibraDTM
- 'Kapitän'

- CalibraDTM
- 'Kapitän'

-
Fittiville
- 'Senator'

- Viesti:
- Wannabecalibra
- Minut on bannattu!
jos et tiedä missä vaihdelaatikko sijaitsee, niin se on lähestulkoon akun alapuolelle. Kattelet sellasta koppaa jossa näkyy vaihdekaaviokin, niin siinä on sellainen pultti.
Suosittelen vaihtamaan kyllä uudet öljyt kokonaan
Allekirjoittaneella rupeaa ikä painamaan... Näkökin rupeaa heikkenemään, kun ei meinaa enään selvää päivääkään nähdä.
- CalibraDTM
- 'Kapitän'

Kiitoksia vastauksista!!! Löysin sen tulpan josta pistetään öljyä vaihdelaatikkoon, joten asia kunnossa!!!Wannabecalibra kirjoitti:jos et tiedä missä vaihdelaatikko sijaitsee, niin se on lähestulkoon akun alapuolelle. Kattelet sellasta koppaa jossa näkyy vaihdekaaviokin, niin siinä on sellainen pultti.
- CalibraDTM
- 'Kapitän'

En oikeastaan tiedä ei ainakaa palin oy:ssä täällä raumalla havaittu mitään erikoista autossani. ne olisi tarvinnyt nuo öljyt vain vaihtaa tietyn väliajoin ja kun itse en ole niitä koskaan ennen vaihtanut niin ties kuinka kauan aikaa siitä on kun ne on vaihdettu.WeskuR kirjoitti:Mihis ne vanhat öljyt sitte oli hävinny???
Mutta nyt on asia kunnossa ja kaikki toimii kuin rasvattu!!!
-
Osku
Siis tsekkasitko tarkistuspropun kautta öljyn määrän? Ei sinne kannata ihan arviolta kaataa lisää. Voi olla hyvinkin ihan oikea määrä jo ennestään, vaikka niitä ei olisi koskaan vaihdettu.CalibraDTM kirjoitti:En oikeastaan tiedä ei ainakaa palin oy:ssä täällä raumalla havaittu mitään erikoista autossani. ne olisi tarvinnyt nuo öljyt vain vaihtaa tietyn väliajoin ja kun itse en ole niitä koskaan ennen vaihtanut niin ties kuinka kauan aikaa siitä on kun ne on vaihdettu.WeskuR kirjoitti:Mihis ne vanhat öljyt sitte oli hävinny???
Mutta jos se laatikko toimii hyvin, niin ei tuskin siellä sitten liikaa on. Vaihteet todennäköisesti menee erittäin jäykäksi jos laatikossa on (reilusti) liikaa öljyä.
- CalibraDTM
- 'Kapitän'

Osku kirjoitti:Siis tsekkasitko tarkistuspropun kautta öljyn määrän? Ei sinne kannata ihan arviolta kaataa lisää. Voi olla hyvinkin ihan oikea määrä jo ennestään, vaikka niitä ei olisi koskaan vaihdettu.CalibraDTM kirjoitti:En oikeastaan tiedä ei ainakaa palin oy:ssä täällä raumalla havaittu mitään erikoista autossani. ne olisi tarvinnyt nuo öljyt vain vaihtaa tietyn väliajoin ja kun itse en ole niitä koskaan ennen vaihtanut niin ties kuinka kauan aikaa siitä on kun ne on vaihdettu.WeskuR kirjoitti:Mihis ne vanhat öljyt sitte oli hävinny???
Mutta jos se laatikko toimii hyvin, niin ei tuskin siellä sitten liikaa on. Vaihteet todennäköisesti menee erittäin jäykäksi jos laatikossa on (reilusti) liikaa öljyä.
Juu kyllä se toimii nyt moitteettomasti.. vaihteet menee helpommin päälle jne. että kyllä se auttoi erittäin paljon.
edit: palinilla sanottiin että se voi johtua vähäisestä öljystä. että ne katsos sen.