ohjaustehostin E kadettiin?
ohjaustehostin E kadettiin?
eli onko mahdollista asentaa esim Vectra C20ne ohjaustehostin tohon mun kadettii ku siinähä on kans toi C20ne? onko muuten koneet täysin samanlaisia kadetissa ja vectrassa?
raketilla taivaaseen!!
Kadettissa on myös ollut jo vakiona joissain malleissa ohjaustehostin. ainakin itsellä on olemassa kadetista purettu tehostettu raidetanko joka siinä oli alkuperäisenä. Siihen en osaa vastata käykö astran tanko. Eihän siinä ole muuta kun ottaa raidetanko liittää siihen ne letkut jotka menee sitten koneen etupuolelle ja siitä tehostajan pumppuun joka laitetaan jakopään kopan eteen 2pultilla lohkoon kiinni ja siitä hihna kiertamään jakohihnan viereen. sitten vaan lauhdutin putket "oli ainakin mulla jotkin metalli putket syylärin takana" kiinni. Siitä sitten menee letkut tehostimene säiliölle. Aika helppo homma laittaa. Ja en ole autoasentaja joten tekstissä saattaa olla virheitä.
Kone n20ne on aivan sama kun kadetissa niin tehostajakin on sama. Jos en muista väärin niin itse tehostajan pumppu mikä tulee koneeseen kiinni on sama 1.8E 20ne:ssä
Kone n20ne on aivan sama kun kadetissa niin tehostajakin on sama. Jos en muista väärin niin itse tehostajan pumppu mikä tulee koneeseen kiinni on sama 1.8E 20ne:ssä
Projektit on helppo aloittaa mutta vaikeita lopettaa