letin/xe:n paineasetelma ne:n vauhtipyörälle

Tekniikka-aiheinen keskustelu moottoriin liittyvistä asioista.
Moottorinohjaus, toiminta, tyyppivikoja, korjauksia, jne...
Älä laita tänne kysymyksiä virittämisestä, sillä niille on olemassa oma alueensa.
Vastaa Viestiin
vetukka
'Senator'
'Senator'

letin/xe:n paineasetelma ne:n vauhtipyörälle

Viesti Kirjoittaja vetukka »

Eli sopiiko letin paineasetelma(228mm levy) ne:n vauhtipyörälle(215mm)? Lähinnä kiinnostaa et meneekö ne asetelman pultinreiät kohalleen, levylle saa kyllä sorvattua lisää tilaa.
Omega A 2.0i
Manta B
vetukka
'Senator'
'Senator'

Katoin noita saschin asetelmia ni xe:n asetelma olis melkein vielä parempi vaihtoehto(samat väännöt ja edullisempi). Olisko kenelläkään tietoa ne:n ja xe:n vauhtipyörien eroista?
Vai pitääkö sitä ruveta sovittaan turbo volvon kytkintä. Tietääkö joku tuleeko se suoralle vauhtipyörälle?
Omega A 2.0i
Manta B
aksu von
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja aksu von »

eipä sitä paineasetelmaa ainakaan letin koneesta saa sovitettua. ainakaan kun sitä itsekkin aikoinaan mietin. itse sorvautin ne:n vauhtipyörään sen tilan 228mm levylle ja sitten teimme itse asetelman uudesta ja vanhasta levystä.. ns. tuplalevyt.. eli uudesta ja vanhasta asetelmasta niitit pois ja päällekkäin ja kiinni taas..hyvin toimi..
idiootti....oon joo...
vetukka
'Senator'
'Senator'

Joo tota vähän ounastelinkin... Mut en tiä onko toi xe ihan mahoton. Risseltä katoin ni tarjoovat samaa 228mm saschin asetelmaa sekä ohc:n että dohc:n.
Ei niitä mun tietääkseni ohc:ssa ole ollut, että luulis et se sopis niihin alkuperäsiin kiinnityksiin. Onko xe:ssä muuten suora vauhtipyörä vai onko monttua?
http://www.risse-motorsport.de/shop_mot ... ndex.shtml
Omega A 2.0i
Manta B
Vastaa Viestiin