Kuuluuko OPC Astra samaan mallisarjaan? Eikös 'normaaleissa' ole tehokkain malli tuo 2.2 jossa 150hp?
Jos siis vaihtaa G Astraan yli 150hp moottorin, joutuuko käyttämään vertailumallina OPC Astraa ?
Astra G ja OPC vertailumallit
-
levanen
- 'Diplomat'

-
Kaitzu
- 'Diplomat'

Re: Astra G ja OPC vertailumallit
Minä olen ainakin käsittäny asian noin...levanen kirjoitti:Kuuluuko OPC Astra samaan mallisarjaan? Eikös 'normaaleissa' ole tehokkain malli tuo 2.2 jossa 150hp?
Jos siis vaihtaa G Astraan yli 150hp moottorin, joutuuko käyttämään vertailumallina OPC Astraa ?
[*] www.alustasarja.fi [*]
[*] www.fabix.fi [*][/b]
[*] www.fabix.fi [*][/b]
-
ata
- OCF Yhteyshenkilö

-
Omenalimu
- 'Diplomat'

-
TEPE
- 'Senator'

Noh noh......Omenalimu kirjoitti:No hmm tästähän tää mielenkiinto herää. Mites saisiko sedan G astraan laittaa opc:n koneen? sedaniahan on tehty suurimmillaan 2litraisella koneella. Tuli vain tälläinen idea mieleen, kun pitäis alkaa uutta konetta katsomaan.
Minkä mä sille mahdan...sellast se elämä on!
-
ata
- OCF Yhteyshenkilö

Eiköhän se sedan nyt kuitenkin kuulu ihan samaan Astra G-mallisarjaan kuin 3-ovinen, 5-ovinen, farmari, coupe ja cabriokin. Ja kun noista 3-ovista, farmaria, coupea ja cabriota on tehty z20let-turbokoneella niin saman voi kyllä logiikan mukaan laittaa myös sedan-koppaan. Siihen tarvitaan sitten kaikki alustan ja voimansiirron osat vähintään vastaaviksi kuin OPC:ssa.